Vlucht QR9278
Vlucht QR9278 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
QR9278 is een codeshared vlucht met MQ3604 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Toronto (Toronto Pearson International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Toronto naar Chicago is hemelsbreed 701 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR9278 van vertrekt is 3. De gate is A12. Naast vlucht QR9278 vliegen er nog meer vluchten van Toronto naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I658, AA1748, AA2124, AA3080, AA3111, AA3236, AA3245 en AA3320.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 209 kilogram per persoon. Dit is 2.32 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR9278
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
17-12-2024 | 11:28 | 12:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A12 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
16-12-2024 | 11:33 | 12:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A12 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
15-12-2024 | 11:36 | 12:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
14-12-2024 | 11:27 | 12:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A14 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A. | ||||
13-12-2024 | 11:32 | 12:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A16 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2. | ||||
12-12-2024 | 11:28 | 12:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
11-12-2024 | 11:36 | 12:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A16 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
10-12-2024 | 11:36 | 12:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
09-12-2024 | 11:27 | 12:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A13 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
08-12-2024 | 11:34 | 12:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
07-12-2024 | 11:35 | 12:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
06-12-2024 | 12:40 | 13:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
05-12-2024 | 11:31 | 12:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A16 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
29-11-2024 | 11:47 | 12:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A16 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2. | ||||
28-11-2024 | 11:33 | 12:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
27-11-2024 | 16:36 | 17:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A16 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
26-11-2024 | 16:35 | 17:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
25-11-2024 | 16:41 | 17:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A16 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10B. | ||||
24-11-2024 | 16:35 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A16 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10B. | ||||
23-11-2024 | 16:33 | 17:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
22-11-2024 | 16:41 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A16 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
21-11-2024 | 18:38 | 19:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 54 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A16 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L21. | ||||
20-11-2024 | 16:41 | 17:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
19-11-2024 | 16:41 | 17:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A12 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
18-11-2024 | 16:53 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A16 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10B. | ||||
17-11-2024 | 16:36 | 17:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A16 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
16-11-2024 | 16:38 | 17:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A16 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
15-11-2024 | 17:20 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A16 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L24. | ||||
14-11-2024 | 16:53 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A16 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
13-11-2024 | 13:04 | 13:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A13 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. |