Vlucht NZ9812
Vlucht NZ9812 uitgevoerd door Air New Zealand is gepland
Vlucht NZ9812 heeft 1 uur en 19 minuten vertraging.
NZ9812 is een codeshared vlucht met OO5728 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Toronto (Toronto Pearson International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Toronto naar Chicago is hemelsbreed 701 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air New Zealand. De terminal waar vlucht NZ9812 van vertrekt is 1. De gate is F60. Naast vlucht NZ9812 vliegen er nog meer vluchten van Toronto naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I658, AA1748, AA2124, AA3080, AA3111, AA3236, AA3245 en AA3320.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 209 kilogram per persoon. Dit is 2.32 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NZ9812
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 20:50 | 21:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F95 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10. | ||||
19-11-2024 | 20:50 | 22:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F60 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
18-11-2024 | 20:58 | 22:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F60 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
17-11-2024 | 20:54 | 21:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F62 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F9. | ||||
15-11-2024 | 20:50 | 21:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F60 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
14-11-2024 | 20:54 | 21:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F96 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
13-11-2024 | 21:25 | 22:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F62 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
12-11-2024 | 20:50 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F62 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F16. | ||||
11-11-2024 | 20:52 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F64B op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4. | ||||
10-11-2024 | 20:51 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F96 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F6. | ||||
08-11-2024 | 20:51 | 21:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate F98 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
07-11-2024 | 20:50 | 22:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F97 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F9. | ||||
06-11-2024 | 20:52 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F97 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10. | ||||
05-11-2024 | 20:51 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F95 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F28. | ||||
04-11-2024 | 20:58 | 22:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F62 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
03-11-2024 | 20:55 | 22:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F64A op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
01-11-2024 | 20:55 | 21:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate F97 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
31-10-2024 | 20:53 | 21:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F98 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F16. | ||||
30-10-2024 | 20:55 | 22:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate F60 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
29-10-2024 | 21:05 | 21:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F62 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
28-10-2024 | 20:50 | 21:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F62 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
27-10-2024 | 20:50 | 21:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F66B op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
25-10-2024 | 20:57 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F60 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F12. | ||||
24-10-2024 | 20:55 | 21:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F62 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F12. | ||||
23-10-2024 | 20:51 | 21:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate F62 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
22-10-2024 | 20:53 | 21:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F60 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F1. | ||||
21-10-2024 | 21:02 | 22:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F64A op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10. | ||||
20-10-2024 | 20:51 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F60 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4. | ||||
18-10-2024 | 21:23 | 22:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F62 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10. | ||||
17-10-2024 | 20:58 | 21:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F64A op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F1. |