Vlucht AC509
Vlucht AC509 uitgevoerd door Air Canada is geland
Vlucht AC509 heeft 1 minuut vertraging.
De geschatte vluchtduur van Toronto (Toronto Pearson International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Toronto naar Chicago is hemelsbreed 701 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC509 van vertrekt is 1. De gate is F98. De terminal waar vlucht AC509 aankomt uit Chicago is 2. De gate is E3. Naast vlucht AC509 vliegen er nog meer vluchten van Toronto naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I658, AA1748, AA2124, AA3080, AA3111, AA3236, AA3245 en AA3320.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 209 kilogram per persoon. Dit is 2.32 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC509
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 18:31 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F98 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
20-11-2024 | 18:53 | 19:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F96 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
19-11-2024 | 18:28 | 19:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F51 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
18-11-2024 | 18:36 | 19:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F57 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
17-11-2024 | 19:38 | 20:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F97 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
15-11-2024 | 18:36 | 19:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F51 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
14-11-2024 | 18:29 | 19:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F57 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
13-11-2024 | 18:27 | 19:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F51 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
12-11-2024 | 18:30 | 19:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F51 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
11-11-2024 | 18:32 | 19:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F95 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
10-11-2024 | 20:11 | 20:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F97 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
09-11-2024 | 18:21 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F55 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
08-11-2024 | 18:50 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F66 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
07-11-2024 | 18:33 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F82 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
06-11-2024 | 18:25 | 19:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F98 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
05-11-2024 | 20:10 | 21:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F97 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
04-11-2024 | 19:51 | 20:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F51 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
03-11-2024 | 18:41 | 19:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F55 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
02-11-2024 | 18:43 | 19:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F51 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
01-11-2024 | 18:28 | 19:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F57 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
31-10-2024 | 19:06 | 20:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F57 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
30-10-2024 | 18:31 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F98 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
29-10-2024 | 18:25 | 19:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F51 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
28-10-2024 | 18:31 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F53 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
27-10-2024 | 18:40 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F82 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
30-04-2024 | 18:30 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F82 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
29-04-2024 | 18:31 | 19:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F55 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
28-04-2024 | 18:50 | 19:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F55 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
27-04-2024 | 18:31 | 19:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F98 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
26-04-2024 | 18:44 | 19:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F55 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. |