Vlucht DL4941
Vlucht DL4941 uitgevoerd door Delta Air Lines is gepland
DL4941 is een codeshared vlucht met 9E4941 uitgevoerd door Endeavor Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Toronto (Toronto Pearson International Airport) naar Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Toronto naar Minneapolis is hemelsbreed 1089 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. De terminal waar vlucht DL4941 van vertrekt is 3. De gate is A12. Naast vlucht DL4941 vliegen er nog meer vluchten van Toronto naar Minneapolis. Dit zijn onder andere vlucht 1I557, 9E4905, 9E4916, 9E4920, 9E4923, 9E4925, 9E4928 en 9E4941.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DL4941
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 14:52 | 15:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A11 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A7. | ||||
19-11-2024 | 14:50 | 16:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A7. | ||||
18-11-2024 | 14:46 | 15:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A7. | ||||
17-11-2024 | 14:50 | 16:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A7. | ||||
16-11-2024 | 14:45 | 16:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A12. | ||||
15-11-2024 | 14:41 | 15:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A9. | ||||
14-11-2024 | 14:42 | 15:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A7. | ||||
13-11-2024 | 14:50 | 15:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A12. | ||||
12-11-2024 | 14:51 | 15:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A14. | ||||
11-11-2024 | 14:45 | 15:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A11 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A6. | ||||
04-08-2024 | 12:30 | 13:46 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
03-08-2024 | 12:27 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A12. | ||||
02-08-2024 | 12:46 | 13:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A14. | ||||
01-08-2024 | 12:23 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A14. | ||||
31-07-2024 | 12:21 | 13:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A2. | ||||
30-07-2024 | 12:25 | 14:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C26. | ||||
29-07-2024 | 12:24 | 14:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A3. | ||||
28-07-2024 | 12:22 | 13:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A11. | ||||
27-07-2024 | 12:41 | 14:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A6. | ||||
26-07-2024 | 12:25 | 13:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A6. | ||||
25-07-2024 | 13:04 | 14:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A15 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A8. | ||||
24-07-2024 | 12:25 | 13:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A12. | ||||
23-07-2024 | 12:27 | 13:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A14. | ||||
22-07-2024 | 12:29 | 13:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A8. | ||||
21-07-2024 | 12:21 | 13:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate A2. |