Vlucht G36496

Vlucht G36496 uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes is geland
Vlucht G36496 heeft 1 uur en 53 minuten vertraging.
G36496 is een codeshared vlucht met AA2589 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Toronto (Toronto Pearson International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 22 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Toronto naar Miami is hemelsbreed 1990 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes. De terminal waar vlucht G36496 van vertrekt is 3. De gate is A18. Naast vlucht G36496 vliegen er nog meer vluchten van Toronto naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht AA1572, AA2589, AA9604, AA9605, AA9783, AC1198, AC1200 en AC1202.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 592 kilogram per persoon. Dit is 6.58 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht G36496
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-02-2025 | 07:16 | 11:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 53 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A18 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D22. | ||||
18-02-2025 | 09:00 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A8 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D22. | ||||
17-02-2025 | 06:16 | 09:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A17 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E10. | ||||
16-02-2025 | 06:00 | 10:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A7 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D11. | ||||
15-02-2025 | 05:57 | 09:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A15 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D50. | ||||
14-02-2025 | 06:00 | 09:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A13 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D28. | ||||
13-02-2025 | 07:05 | 11:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 54 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A8 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D8. | ||||
12-02-2025 | 06:05 | 09:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A11 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D46. | ||||
11-02-2025 | 06:00 | 10:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A19 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D44. | ||||
10-02-2025 | 06:03 | 09:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A11 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D17. | ||||
09-02-2025 | 07:16 | 11:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A8 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D51. | ||||
08-02-2025 | 06:06 | 09:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A19 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D41. | ||||
07-02-2025 | 06:10 | 09:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A19 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D46. | ||||
06-02-2025 | 06:04 | 09:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A15 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D26. | ||||
05-02-2025 | 07:06 | 10:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A18 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D4. | ||||
04-02-2025 | 06:04 | 09:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A8 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D41. | ||||
03-02-2025 | 06:01 | 10:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A18 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D47. | ||||
02-02-2025 | 06:27 | 09:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A14 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D5. | ||||
01-02-2025 | 06:04 | 09:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A17 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D22. | ||||
31-01-2025 | 06:02 | 09:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A14 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E11. | ||||
30-01-2025 | 07:03 | 09:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A13 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D50. | ||||
29-01-2025 | 06:01 | 09:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A12 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D6. | ||||
28-01-2025 | 06:02 | 09:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A17 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D14. | ||||
27-01-2025 | 06:06 | 09:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A8 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D37. | ||||
26-01-2025 | 07:13 | 10:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A11 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D17. | ||||
25-01-2025 | 06:00 | 09:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A17 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D6. | ||||
24-01-2025 | 06:05 | 10:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A7 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D1. | ||||
23-01-2025 | 06:03 | 09:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A13 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D5. | ||||
22-01-2025 | 06:02 | 09:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A19 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D8. | ||||
21-01-2025 | 08:04 | 11:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 52 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate A17 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D46. |