Vlucht LH6843
Vlucht LH6843 uitgevoerd door Lufthansa is gepland
LH6843 is een codeshared vlucht met AC808 uitgevoerd door Air Canada. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Toronto (Toronto Pearson International Airport) naar Amsterdam (Amsterdam Airport Schiphol) is 7 uur en 7 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Toronto naar Amsterdam is hemelsbreed 5988 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. De terminal waar vlucht LH6843 van vertrekt is 1. Op Amsterdam Airport Schiphol zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht LH6843. Naast vlucht LH6843 vliegen er nog meer vluchten van Toronto naar Amsterdam. Dit zijn onder andere vlucht AC826, AC952, AF8266, AF8267, BT6410, DL9698, DL9699 en KL122.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1782 kilogram per persoon. Dit is 19.8 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht LH6843
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
30-01-2025 | 21:37 | 10:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De aankomst op was op gate D3. | ||||
29-01-2025 | 20:54 | 10:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De aankomst op was op gate E8. | ||||
28-01-2025 | 21:02 | 10:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De aankomst op was op gate E20. | ||||
27-01-2025 | 20:57 | 10:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate G9. | ||||
25-01-2025 | 21:01 | 10:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate D10. | ||||
24-01-2025 | 20:57 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate G4. | ||||
23-01-2025 | 20:29 | 09:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate G7. | ||||
22-01-2025 | 20:51 | 10:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate G6. | ||||
21-01-2025 | 20:53 | 09:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate G6. | ||||
20-01-2025 | 21:05 | 10:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate E20. | ||||
19-01-2025 | 20:52 | 10:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De aankomst op was op gate E3. | ||||
18-01-2025 | 20:41 | 10:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De aankomst op was op gate E20. | ||||
17-01-2025 | 20:52 | 10:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate G6. | ||||
16-01-2025 | 20:45 | 10:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate G7. | ||||
15-01-2025 | 21:16 | 10:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De aankomst op was op gate D2. | ||||
14-01-2025 | 20:39 | 09:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate G4. | ||||
13-01-2025 | 20:45 | 10:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate E2. | ||||
12-01-2025 | 20:51 | 10:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De aankomst op was op gate E2. | ||||
11-01-2025 | 21:43 | 11:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De aankomst op was op gate G4. | ||||
10-01-2025 | 22:59 | 12:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 41 minuten vertraging. De aankomst op was op gate G8. | ||||
09-01-2025 | 20:32 | 10:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate E70 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate G9. | ||||
08-01-2025 | 21:06 | 11:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 6 minuten vertraging. Gate E69 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate G7. | ||||
07-01-2025 | 20:29 | 10:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E78 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate E2. | ||||
06-01-2025 | 21:09 | 10:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. Gate E80 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate G9. | ||||
05-01-2025 | 20:30 | 10:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E79 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate G9. | ||||
04-01-2025 | 20:50 | 10:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. Gate E72 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate G7. | ||||
03-01-2025 | 20:30 | 09:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E70 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D43. | ||||
02-01-2025 | 20:43 | 10:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate E78 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D2. | ||||
01-01-2025 | 20:31 | 09:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E70 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate G9. | ||||
31-12-2024 | 20:35 | 09:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E80 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate G7. |