Vlucht QF3347

Vlucht QF3347 uitgevoerd door Qantas Airways is geland
Vertrokken van Winnipeg
Canada - Winnipeg J. A. Richardson International Airport
Vertrokken: 05:47 06:00
QF3347 is een codeshared vlucht met WS367 uitgevoerd door Westjet. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Winnipeg (Winnipeg J. A. Richardson International Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 2 uur en 13 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Winnipeg naar Vancouver is hemelsbreed 1864 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qantas Airways. De terminal waar vlucht QF3347 van vertrekt is MA. De gate is 7. Naast vlucht QF3347 vliegen er nog meer vluchten van Winnipeg naar Vancouver. Dit zijn onder andere vlucht 4N922, 5T6124, AC2195, AC293, AC295, AC297, AC299 en AC7793.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 555 kilogram per persoon. Dit is 6.16 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QF3347
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
10-03-2025 | 05:47 | 07:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
08-03-2025 | 05:58 | 07:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B13. | ||||
07-03-2025 | 06:03 | 07:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B16. | ||||
06-03-2025 | 05:56 | 06:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B14. | ||||
05-03-2025 | 06:01 | 07:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B14. | ||||
03-03-2025 | 05:56 | 07:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
01-03-2025 | 06:00 | 07:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B13. | ||||
28-02-2025 | 05:59 | 07:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B18. | ||||
27-02-2025 | 05:53 | 07:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 5 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B16. | ||||
26-02-2025 | 06:01 | 07:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
24-02-2025 | 05:59 | 07:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B14. | ||||
22-02-2025 | 05:54 | 07:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B13. | ||||
21-02-2025 | 05:54 | 07:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B13. | ||||
20-02-2025 | 06:58 | 08:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. | ||||
19-02-2025 | 06:00 | 07:18 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
17-02-2025 | 06:15 | 07:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B18. | ||||
15-02-2025 | 06:30 | 07:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B20. | ||||
14-02-2025 | 05:50 | 07:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
13-02-2025 | 05:59 | 07:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
12-02-2025 | 06:14 | 07:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
10-02-2025 | 05:57 | 07:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B14. | ||||
08-02-2025 | 06:03 | 07:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. | ||||
07-02-2025 | 06:22 | 07:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B26. | ||||
05-02-2025 | 05:58 | 07:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. | ||||
03-02-2025 | 06:00 | 07:18 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
01-02-2025 | 05:58 | 07:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B14. | ||||
31-01-2025 | 06:11 | 07:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B21. | ||||
27-01-2025 | 05:59 | 06:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B27. | ||||
25-01-2025 | 06:10 | 07:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
24-01-2025 | 05:58 | 07:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. |