Vlucht AF6570

Vlucht AF6570 uitgevoerd door Air France is geland
Vertrokken van Winnipeg
Canada - Winnipeg J. A. Richardson International Airport
Vertrokken: 05:47 06:00
AF6570 is een codeshared vlucht met WS367 uitgevoerd door Westjet. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Winnipeg (Winnipeg J. A. Richardson International Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 2 uur en 13 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Winnipeg naar Vancouver is hemelsbreed 1864 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air France. De terminal waar vlucht AF6570 van vertrekt is MA. De gate is 7. Naast vlucht AF6570 vliegen er nog meer vluchten van Winnipeg naar Vancouver. Dit zijn onder andere vlucht 4N922, 5T6124, AC2195, AC293, AC295, AC297, AC299 en AC7793.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 555 kilogram per persoon. Dit is 6.16 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AF6570
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
10-03-2025 | 05:47 | 07:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
07-03-2025 | 06:03 | 07:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B16. | ||||
05-03-2025 | 06:01 | 07:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B14. | ||||
03-03-2025 | 05:56 | 07:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
28-02-2025 | 05:59 | 07:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B18. | ||||
26-02-2025 | 06:01 | 07:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
24-02-2025 | 05:59 | 07:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B14. | ||||
21-02-2025 | 05:54 | 07:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B13. | ||||
19-02-2025 | 06:00 | 07:18 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
17-02-2025 | 06:15 | 07:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B18. | ||||
14-02-2025 | 05:50 | 07:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
12-02-2025 | 06:14 | 07:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
10-02-2025 | 05:57 | 07:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B14. | ||||
07-02-2025 | 06:22 | 07:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B26. | ||||
05-02-2025 | 05:58 | 07:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. | ||||
03-02-2025 | 06:00 | 07:18 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
31-01-2025 | 06:11 | 07:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B21. | ||||
27-01-2025 | 05:59 | 06:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B27. | ||||
24-01-2025 | 05:58 | 07:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. | ||||
20-01-2025 | 06:23 | 07:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 5 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
17-01-2025 | 05:59 | 07:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 4 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
13-01-2025 | 05:59 | 07:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
10-01-2025 | 06:01 | 07:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 4 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
08-01-2025 | 05:57 | 07:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 5 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B21. | ||||
06-01-2025 | 06:04 | 07:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
04-01-2025 | 06:12 | 07:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. | ||||
03-01-2025 | 06:13 | 07:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
02-01-2025 | 06:27 | 07:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B14. | ||||
01-01-2025 | 05:54 | 07:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 5 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
30-12-2024 | 06:05 | 07:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B16. |