Vlucht OS8360
Vlucht OS8360 uitgevoerd door Austrian is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 93% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 22 minuten arriveert op de luchthaven in Montréal. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
OS8360 is een codeshared vlucht met AC304 uitgevoerd door Air Canada. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Vancouver (Vancouver International Airport) naar Montréal (Montreal-Pierre Elliott Trudeau International Airport) is 4 uur en 22 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Vancouver naar Montréal is hemelsbreed 3682 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Austrian. De terminal waar vlucht OS8360 van vertrekt is D. De gate is C47. Op Montreal-Pierre Elliott Trudeau International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht OS8360. Naast vlucht OS8360 vliegen er nog meer vluchten van Vancouver naar Montréal. Dit zijn onder andere vlucht AC1114, AC1190, AC196, AC302, AC304, AC306, AC308 en AC312.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1096 kilogram per persoon. Dit is 12.17 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht OS8360
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 09:25 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. Gate C49 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 09:20 | 17:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate C49 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 09:30 | 17:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate C51 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 09:15 | 16:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C50 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 09:31 | 17:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate C51 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 09:10 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C51 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 09:20 | 16:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C47 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 09:27 | 17:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate C50 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 09:20 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C47 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 09:21 | 16:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C49 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 09:21 | 16:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C47 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 09:19 | 16:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C51 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 09:19 | 16:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C50 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 09:12 | 16:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C51 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 09:10 | 16:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C51 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 09:18 | 16:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C49 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 10:01 | 17:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. Gate C47 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 09:31 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate C47 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 09:25 | 16:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C47 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 09:14 | 16:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C47 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 09:23 | 17:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate C47 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 09:16 | 16:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C47 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 09:25 | 16:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C47 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 09:10 | 16:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C51 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 09:17 | 16:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C51 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 09:17 | 16:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C51 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 09:25 | 16:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C50 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 09:10 | 16:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C51 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 09:10 | 16:51 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
22-10-2024 | 12:54 | 20:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 50 minuten vertraging. Gate C50 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. |