Vlucht UA8179
Vlucht UA8179 uitgevoerd door United Airlines is geland
UA8179 is een codeshared vlucht met AC1048 uitgevoerd door Air Canada. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Vancouver (Vancouver International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 22 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Vancouver naar Chicago is hemelsbreed 2831 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA8179 van vertrekt is I. De gate is E80. De terminal waar vlucht UA8179 aankomt uit Chicago is 2. De gate is E3. Naast vlucht UA8179 vliegen er nog meer vluchten van Vancouver naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1717, AC1048, AC2148, AC4876, AC5083, AC5104, AC8826 en CX806.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 843 kilogram per persoon. Dit is 9.36 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA8179
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 09:01 | 15:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E73 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
19-11-2024 | 08:37 | 15:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E80 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
18-11-2024 | 08:24 | 14:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E83 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
17-11-2024 | 08:33 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E80 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
16-11-2024 | 12:31 | 18:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 51 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E75 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
15-11-2024 | 08:42 | 15:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E76 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
14-11-2024 | 08:26 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E73 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
13-11-2024 | 08:30 | 14:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E72 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
12-11-2024 | 08:35 | 14:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E76 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
11-11-2024 | 08:39 | 14:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E81 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
10-11-2024 | 08:36 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E75 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
09-11-2024 | 08:36 | 14:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E80 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
08-11-2024 | 08:45 | 15:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E76 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
07-11-2024 | 08:30 | 14:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E74 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
06-11-2024 | 08:30 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E73 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
05-11-2024 | 08:46 | 15:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E75 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
04-11-2024 | 09:23 | 16:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E80 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
03-11-2024 | 11:05 | 17:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E73 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
02-11-2024 | 08:20 | 14:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E75 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
01-11-2024 | 08:41 | 14:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E80 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
31-10-2024 | 08:34 | 15:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E72 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
30-10-2024 | 08:26 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E75 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
29-10-2024 | 09:00 | 15:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E81 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
28-10-2024 | 08:26 | 14:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E75 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
27-10-2024 | 08:35 | 14:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E74 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
26-10-2024 | 08:19 | 14:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E80 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
25-10-2024 | 08:12 | 14:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E81 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
24-10-2024 | 08:07 | 14:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E72 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
23-10-2024 | 08:19 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E79 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
22-10-2024 | 08:07 | 14:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E74 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. |