Vlucht AC3653
Vlucht AC3653 uitgevoerd door Air Canada is geland
Vertrokken van Montréal
Canada - Montreal-Pierre Elliott Trudeau International Airport
Vertrokken: 16:45
AC3653 is een codeshared vlucht met YX3419 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Montréal (Montreal-Pierre Elliott Trudeau International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 25 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Montréal naar Chicago is hemelsbreed 1200 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. Naast vlucht AC3653 vliegen er nog meer vluchten van Montréal naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I438, AA3444, AA3456, AA3528, AA3529, AA3600, AA3602 en AA3603.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 357 kilogram per persoon. Dit is 3.97 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC3653
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 16:45 | 18:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
20-11-2024 | 16:38 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
19-11-2024 | 16:43 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
18-11-2024 | 16:39 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. | ||||
17-11-2024 | 16:41 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
16-11-2024 | 17:13 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
15-11-2024 | 16:53 | 18:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
14-11-2024 | 17:01 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
13-11-2024 | 16:40 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
12-11-2024 | 16:39 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
11-11-2024 | 18:32 | 20:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 47 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
10-11-2024 | 16:40 | 18:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
09-11-2024 | 16:32 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
08-11-2024 | 18:32 | 20:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 47 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C82 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
07-11-2024 | 17:53 | 19:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4. | ||||
06-11-2024 | 16:38 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
05-11-2024 | 16:37 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
04-11-2024 | 16:42 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
03-11-2024 | 16:48 | 18:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31. | ||||
02-11-2024 | 16:36 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
01-11-2024 | 16:41 | 18:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C82 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
31-10-2024 | 16:38 | 18:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
30-10-2024 | 16:42 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F1. | ||||
29-10-2024 | 16:43 | 18:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
28-10-2024 | 16:49 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
27-10-2024 | 16:38 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
26-10-2024 | 16:51 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
25-10-2024 | 16:46 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
24-10-2024 | 16:45 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
23-10-2024 | 16:49 | 18:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C80 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. |