Vlucht UA3659
Vlucht UA3659 uitgevoerd door United Airlines is gepland
UA3659 is een codeshared vlucht met YX3659 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Ottawa (Ottawa Macdonald-Cartier International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 15 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Ottawa naar Chicago is hemelsbreed 1051 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA3659 aankomt uit Chicago is 2. De gate is E4. Naast vlucht UA3659 vliegen er nog meer vluchten van Ottawa naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AC3553, AC4103, AC4113, AC4238, AV2173, G74386, G74392 en G74401.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 313 kilogram per persoon. Dit is 3.47 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA3659
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-02-2025 | 17:35 | 19:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 6 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
03-02-2025 | 17:11 | 19:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 13 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F12. | ||||
02-02-2025 | 16:54 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 3 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
01-02-2025 | 17:00 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 3 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
31-01-2025 | 16:50 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
30-01-2025 | 17:17 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. | ||||
29-01-2025 | 17:12 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
28-01-2025 | 16:53 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
27-01-2025 | 17:03 | 18:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
26-01-2025 | 17:06 | 18:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 6 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
25-01-2025 | 16:51 | 18:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
24-01-2025 | 17:02 | 18:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
23-01-2025 | 16:54 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
22-01-2025 | 16:51 | 18:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 2 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F27. | ||||
21-01-2025 | 16:50 | 18:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
20-01-2025 | 16:51 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 3 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
19-01-2025 | 17:16 | 18:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 6 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
18-01-2025 | 16:59 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
17-01-2025 | 17:03 | 18:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
16-01-2025 | 16:53 | 18:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
15-01-2025 | 16:59 | 18:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F28. | ||||
14-01-2025 | 16:56 | 18:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 2 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
13-01-2025 | 17:15 | 19:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 11 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
12-01-2025 | 17:04 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
11-01-2025 | 16:56 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
10-01-2025 | 16:56 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 2 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
09-01-2025 | 17:25 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 3 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
08-01-2025 | 16:59 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
07-01-2025 | 18:02 | 19:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op Ottawa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. |