Vlucht KE6590

Vlucht KE6590 uitgevoerd door Korean Air is gepland
KE6590 is een codeshared vlucht met WS516 uitgevoerd door Westjet. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Kelowna (Kelowna International Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Kelowna naar Vancouver is hemelsbreed 287 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Korean Air. De terminal waar vlucht KE6590 van vertrekt is MA. De gate is 7. Naast vlucht KE6590 vliegen er nog meer vluchten van Kelowna naar Vancouver. Dit zijn onder andere vlucht 4N530, 4N540, 4N550, 4N560, 4N570, 4N580, 8P1598 en 8P8991.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 85 kilogram per persoon. Dit is 0.95 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KE6590
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
08-03-2025 | 14:07 | 15:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 2 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B24. | ||||
07-03-2025 | 14:30 | 15:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate A12. | ||||
05-03-2025 | 20:44 | 21:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 4 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. | ||||
03-03-2025 | 15:37 | 16:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B26. | ||||
01-03-2025 | 14:03 | 15:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B24. | ||||
28-02-2025 | 13:58 | 14:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate A9. | ||||
26-02-2025 | 20:49 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 4 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
24-02-2025 | 15:33 | 16:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 4 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B16. | ||||
22-02-2025 | 14:00 | 15:04 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
21-02-2025 | 14:32 | 15:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B23. | ||||
19-02-2025 | 22:08 | 23:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 1 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
17-02-2025 | 16:54 | 17:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 4 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B16. | ||||
15-02-2025 | 17:48 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 49 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate A10. | ||||
14-02-2025 | 14:34 | 15:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B22. | ||||
12-02-2025 | 20:52 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 4 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B14. | ||||
10-02-2025 | 15:55 | 16:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 53 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
08-02-2025 | 14:37 | 15:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B23. | ||||
07-02-2025 | 14:39 | 15:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B23. | ||||
05-02-2025 | 20:54 | 21:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 4 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B18. | ||||
03-02-2025 | 15:00 | 16:04 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
01-02-2025 | 14:44 | 15:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B23. | ||||
31-01-2025 | 15:40 | 16:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B25. | ||||
29-01-2025 | 20:42 | 21:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 4 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
27-01-2025 | 15:45 | 16:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
25-01-2025 | 14:35 | 15:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B25. | ||||
24-01-2025 | 15:26 | 16:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate A10. | ||||
22-01-2025 | 23:12 | 22:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 4 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B20. | ||||
22-01-2025 | 23:12 | 00:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 4 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B20. | ||||
20-01-2025 | 15:21 | 16:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
19-01-2025 | 14:25 | 15:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B25. |