Vlucht XL1454

Vlucht XL1454 uitgevoerd door LATAM Airlines Ecuador is geland
De geschatte vluchtduur van Quito (Mariscal Sucre International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 3 uur en 26 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Quito naar Miami is hemelsbreed 2889 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door LATAM Airlines Ecuador. De terminal waar vlucht XL1454 van vertrekt is 1. De gate is A12. Naast vlucht XL1454 vliegen er nog meer vluchten van Quito naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 5Y40, AA2162, AA372, AA380, AA820, AA932, AA9603 en AA9780.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 860 kilogram per persoon. Dit is 9.55 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht XL1454
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-02-2025 | 09:05 | 13:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J3. | ||||
18-02-2025 | 09:16 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A10 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J8. | ||||
17-02-2025 | 09:09 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A10 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J15. | ||||
16-02-2025 | 09:10 | 13:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A11 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J7. | ||||
15-02-2025 | 09:02 | 13:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J3. | ||||
14-02-2025 | 09:05 | 13:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A11 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J4. | ||||
13-02-2025 | 09:03 | 13:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. De aankomst op was op gate J15. | ||||
12-02-2025 | 09:11 | 13:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A9 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J3. | ||||
11-02-2025 | 09:20 | 13:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A12 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J3. | ||||
10-02-2025 | 09:05 | 13:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A8 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J15. | ||||
09-02-2025 | 09:05 | 13:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A10 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J4. | ||||
08-02-2025 | 09:04 | 13:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A9 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J15. | ||||
07-02-2025 | 08:59 | 13:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A10 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J12. | ||||
06-02-2025 | 09:11 | 13:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A10 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J5. | ||||
05-02-2025 | 09:39 | 13:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A9 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J3. | ||||
04-02-2025 | 09:07 | 13:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A8 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J4. | ||||
03-02-2025 | 09:10 | 13:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A9 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J3. | ||||
02-02-2025 | 09:06 | 13:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A11 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J4. | ||||
01-02-2025 | 09:03 | 13:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A10 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J16. | ||||
31-01-2025 | 09:10 | 13:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A11 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J7. | ||||
30-01-2025 | 09:06 | 13:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A6 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J7. | ||||
29-01-2025 | 09:08 | 13:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. De aankomst op was op gate J3. | ||||
28-01-2025 | 09:13 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A10 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J7. | ||||
27-01-2025 | 09:13 | 13:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A10 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J15. | ||||
26-01-2025 | 09:00 | 13:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A11 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J7. | ||||
25-01-2025 | 09:05 | 13:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A10 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J15. | ||||
24-01-2025 | 09:06 | 14:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A11 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J7. | ||||
23-01-2025 | 09:09 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A10 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J18. | ||||
22-01-2025 | 09:23 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A11 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J7. | ||||
21-01-2025 | 09:13 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A9 op Quito is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H8. |