Vlucht BA5331
Vlucht BA5331 uitgevoerd door British Airways is gepland
BA5331 is een codeshared vlucht met PT5952 uitgevoerd door Piedmont Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Knoxville (McGhee Tyson Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 54 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Knoxville naar Chicago is hemelsbreed 765 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. Naast vlucht BA5331 vliegen er nog meer vluchten van Knoxville naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I727, AA3209, AA3221, AA3235, AA3237, AA3273, AA3307 en AA3319.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 228 kilogram per persoon. Dit is 2.53 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BA5331
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-11-2024 | 21:47 | 22:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 53 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 12 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19. | ||||
17-11-2024 | 18:50 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19. | ||||
15-11-2024 | 18:42 | 19:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19. | ||||
14-11-2024 | 19:02 | 19:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G21. | ||||
11-11-2024 | 19:04 | 20:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G21. | ||||
10-11-2024 | 19:21 | 20:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G21. | ||||
07-11-2024 | 19:36 | 20:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G21. | ||||
04-11-2024 | 19:27 | 20:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
03-11-2024 | 17:05 | 18:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 12 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2. | ||||
02-11-2024 | 16:41 | 17:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G5. | ||||
01-11-2024 | 16:49 | 17:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
30-10-2024 | 16:50 | 17:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G10. | ||||
29-10-2024 | 16:54 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G5. | ||||
28-10-2024 | 17:24 | 18:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
27-10-2024 | 16:49 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
26-10-2024 | 16:43 | 17:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L21. | ||||
25-10-2024 | 17:01 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
24-10-2024 | 16:46 | 17:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
23-10-2024 | 16:39 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
22-10-2024 | 16:43 | 17:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G5. | ||||
21-10-2024 | 17:12 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
20-10-2024 | 17:40 | 18:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
19-10-2024 | 16:46 | 17:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L21. | ||||
18-10-2024 | 16:51 | 17:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
17-10-2024 | 16:56 | 17:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
16-10-2024 | 16:37 | 17:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
15-10-2024 | 16:45 | 17:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
14-10-2024 | 16:54 | 17:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G12. | ||||
13-10-2024 | 16:55 | 17:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
12-10-2024 | 16:36 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G12. |