Vlucht OO5739
Vlucht OO5739 uitgevoerd door SkyWest Airlines is geland
Vlucht OO5739 heeft 1 uur en 2 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Tucson (Tucson International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 44 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tucson naar Chicago is hemelsbreed 2309 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SkyWest Airlines. Naast vlucht OO5739 vliegen er nog meer vluchten van Tucson naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I536, AA1617, AA2311, AA2537, AA2671, AA2716, AA552 en AA639.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 687 kilogram per persoon. Dit is 7.64 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht OO5739
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 08:32 | 14:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A7 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
18-11-2024 | 08:41 | 13:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A7 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
17-11-2024 | 08:38 | 12:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A5 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
16-11-2024 | 08:34 | 12:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A7 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
15-11-2024 | 08:29 | 12:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
14-11-2024 | 09:48 | 14:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F16. | ||||
11-11-2024 | 08:52 | 13:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
10-11-2024 | 08:31 | 13:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A7 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
09-11-2024 | 08:32 | 12:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11. | ||||
08-11-2024 | 08:36 | 13:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F6. | ||||
07-11-2024 | 08:31 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
04-11-2024 | 08:57 | 13:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
03-11-2024 | 08:28 | 13:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10. | ||||
02-11-2024 | 07:33 | 12:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A5 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
28-10-2024 | 07:31 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F1. | ||||
27-10-2024 | 07:31 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
26-10-2024 | 06:53 | 12:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A5 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
25-10-2024 | 06:59 | 12:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A5 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
24-10-2024 | 06:54 | 12:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A5 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
23-10-2024 | 06:56 | 12:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A5 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
22-10-2024 | 06:52 | 12:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A5 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
21-10-2024 | 06:50 | 12:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A5 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10. | ||||
20-10-2024 | 06:55 | 12:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A5 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
19-10-2024 | 06:47 | 12:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A5 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
18-10-2024 | 06:50 | 12:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A5 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F1. | ||||
17-10-2024 | 06:57 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A5 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
16-10-2024 | 06:56 | 12:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A5 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10. | ||||
15-10-2024 | 06:59 | 12:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A5 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F1. | ||||
14-10-2024 | 06:55 | 12:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A5 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
13-10-2024 | 06:54 | 12:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A5 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F12. |