Vlucht EI7334
Vlucht EI7334 uitgevoerd door Aer Lingus is geland
Vlucht EI7334 heeft 34 minuten vertraging.
EI7334 is een codeshared vlucht met AA2537 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Tucson (Tucson International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 44 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tucson naar Chicago is hemelsbreed 2309 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aer Lingus. Naast vlucht EI7334 vliegen er nog meer vluchten van Tucson naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I536, AA1617, AA2311, AA2537, AA2671, AA2716, AA552 en AA639.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 687 kilogram per persoon. Dit is 7.64 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EI7334
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 13:46 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
18-11-2024 | 13:32 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
17-11-2024 | 14:08 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
15-11-2024 | 13:27 | 17:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
14-11-2024 | 13:22 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
11-11-2024 | 13:24 | 17:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
10-11-2024 | 13:34 | 17:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
07-11-2024 | 13:32 | 17:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H4. | ||||
01-11-2024 | 13:35 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
28-10-2024 | 13:43 | 18:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
27-10-2024 | 13:34 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
25-10-2024 | 13:37 | 19:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
21-10-2024 | 13:35 | 19:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
20-10-2024 | 13:34 | 19:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
18-10-2024 | 13:31 | 19:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
17-10-2024 | 13:33 | 19:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K3. | ||||
14-10-2024 | 13:57 | 19:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
13-10-2024 | 13:30 | 19:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
11-10-2024 | 13:32 | 19:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
10-10-2024 | 13:30 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
07-10-2024 | 13:30 | 19:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
06-10-2024 | 12:26 | 18:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
05-10-2024 | 12:32 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H9. | ||||
04-10-2024 | 12:28 | 17:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
03-10-2024 | 12:17 | 17:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K20. | ||||
02-10-2024 | 12:19 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
01-10-2024 | 12:18 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
30-09-2024 | 12:17 | 17:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
29-09-2024 | 12:16 | 18:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
28-09-2024 | 12:21 | 17:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H4. |