Vlucht G74514
Vlucht G74514 uitgevoerd door GoJet Airlines is geland
Vlucht G74514 heeft 2 uur en 38 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Tulsa (Tulsa International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 7 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tulsa naar Chicago is hemelsbreed 942 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door GoJet Airlines. Naast vlucht G74514 vliegen er nog meer vluchten van Tulsa naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I535, AA1540, AA3192, AA3311, AA3316, AA3368, AA3381 en AA3391.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 280 kilogram per persoon. Dit is 3.11 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht G74514
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 12:50 | 15:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B4 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F26. | ||||
20-11-2024 | 10:38 | 12:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F15. | ||||
19-11-2024 | 10:36 | 12:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
18-11-2024 | 10:51 | 12:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F15. | ||||
17-11-2024 | 10:43 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F11. | ||||
16-11-2024 | 10:41 | 12:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F16. | ||||
15-11-2024 | 10:37 | 12:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F28. | ||||
14-11-2024 | 10:41 | 13:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F15. | ||||
13-11-2024 | 10:46 | 12:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F19. | ||||
12-11-2024 | 10:41 | 12:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F27. | ||||
11-11-2024 | 10:34 | 12:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B8 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F19. | ||||
10-11-2024 | 10:37 | 12:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F25. | ||||
09-11-2024 | 10:39 | 12:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F11. | ||||
08-11-2024 | 10:43 | 12:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F28. | ||||
07-11-2024 | 10:38 | 12:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F17. | ||||
06-11-2024 | 10:38 | 12:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F17. | ||||
05-11-2024 | 10:34 | 12:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F21. | ||||
04-11-2024 | 10:39 | 12:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B8 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F25. | ||||
03-11-2024 | 10:40 | 12:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B8 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F26. | ||||
02-11-2024 | 10:40 | 12:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B8 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F11. | ||||
01-11-2024 | 10:39 | 12:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F25. | ||||
31-10-2024 | 10:36 | 12:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B8 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F21. | ||||
30-10-2024 | 10:34 | 12:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B8 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F27. | ||||
29-10-2024 | 10:41 | 13:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B8 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F25. | ||||
28-10-2024 | 10:41 | 12:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B8 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
27-10-2024 | 10:44 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B8 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F17. | ||||
26-10-2024 | 10:44 | 12:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F15. | ||||
25-10-2024 | 10:40 | 12:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F1. | ||||
24-10-2024 | 10:36 | 12:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F26. | ||||
23-10-2024 | 10:42 | 12:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F17. |