Vlucht BA5718
Vlucht BA5718 uitgevoerd door British Airways is geland
Vlucht BA5718 heeft 1 uur en 26 minuten vertraging.
BA5718 is een codeshared vlucht met MQ4028 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Tulsa (Tulsa International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 7 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tulsa naar Chicago is hemelsbreed 942 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. Naast vlucht BA5718 vliegen er nog meer vluchten van Tulsa naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I535, AA1540, AA3192, AA3311, AA3316, AA3368, AA3381 en AA3391.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 280 kilogram per persoon. Dit is 3.11 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BA5718
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 13:22 | 15:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
18-11-2024 | 12:18 | 14:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
17-11-2024 | 12:11 | 13:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
15-11-2024 | 12:11 | 14:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L24. | ||||
14-11-2024 | 12:15 | 14:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
11-11-2024 | 12:43 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
10-11-2024 | 12:17 | 14:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G5. | ||||
07-11-2024 | 12:14 | 14:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
04-11-2024 | 15:50 | 17:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L24. | ||||
03-11-2024 | 12:16 | 14:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
02-11-2024 | 15:55 | 18:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
01-11-2024 | 12:12 | 14:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G5. | ||||
30-10-2024 | 15:30 | 17:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A. | ||||
29-10-2024 | 15:28 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
27-10-2024 | 12:18 | 14:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
26-10-2024 | 15:54 | 18:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
25-10-2024 | 12:16 | 14:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
24-10-2024 | 12:11 | 13:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L24. | ||||
23-10-2024 | 17:53 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A. | ||||
22-10-2024 | 15:21 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
21-10-2024 | 12:15 | 14:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
20-10-2024 | 12:15 | 14:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A. | ||||
19-10-2024 | 15:58 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
18-10-2024 | 12:19 | 14:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L21. | ||||
17-10-2024 | 12:21 | 14:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10B. | ||||
16-10-2024 | 15:24 | 17:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
15-10-2024 | 15:24 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
14-10-2024 | 12:22 | 14:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2. | ||||
13-10-2024 | 12:12 | 14:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
12-10-2024 | 15:59 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. |