Vlucht AC4305 uitgevoerd door Air Canada is geland
AC4305 is een codeshared vlucht met OO5288 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Tulsa (Tulsa International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 7 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tulsa naar Chicago is hemelsbreed 942 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. Naast vlucht AC4305 vliegen er nog meer vluchten van Tulsa naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I535, AA1540, AA3192, AA3311, AA3316, AA3381, AA3391 en AA3523.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 280 kilogram per persoon. Dit is 3.11 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC4305
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
11-05-2024 | 07:24 | 09:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B4 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F12. | ||||
10-05-2024 | 07:56 | 09:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
09-05-2024 | 07:31 | 09:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F6. | ||||
08-05-2024 | 07:30 | 09:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B4 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
07-05-2024 | 07:33 | 09:35 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
06-05-2024 | 07:27 | 09:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F16. | ||||
05-05-2024 | 07:26 | 09:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
04-05-2024 | 07:31 | 09:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B4 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F6. | ||||
03-05-2024 | 07:27 | 09:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F6. | ||||
02-05-2024 | 07:23 | 09:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B4 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
01-05-2024 | 07:27 | 09:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B4 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10. | ||||
30-04-2024 | 07:28 | 09:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
29-04-2024 | 07:28 | 09:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B4 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
28-04-2024 | 07:27 | 09:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B4 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F9. | ||||
27-04-2024 | 07:31 | 09:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B4 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
26-04-2024 | 07:26 | 09:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B4 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
25-04-2024 | 07:26 | 09:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B4 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F6. | ||||
24-04-2024 | 07:25 | 09:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10. | ||||
23-04-2024 | 07:30 | 09:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F12. | ||||
22-04-2024 | 07:28 | 09:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
21-04-2024 | 07:27 | 09:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B4 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F12. | ||||
20-04-2024 | 07:24 | 09:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B4 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F12. | ||||
19-04-2024 | 07:27 | 09:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
18-04-2024 | 07:25 | 09:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
17-04-2024 | 07:25 | 09:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B4 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F1. | ||||
16-04-2024 | 07:24 | 09:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
15-04-2024 | 07:30 | 09:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B4 op Tulsa is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-04-2024 | 07:30 | 09:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
13-04-2024 | 07:28 | 09:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
12-04-2024 | 07:26 | 09:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B4 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4. |