Vlucht JL7508

Vlucht JL7508 uitgevoerd door Japan Airlines is geland

Vertrokken van Tulsa
Verenigde Staten - Tulsa International Airport

Vertrokken: 06:40 06:48

Geland op Dallas-Fort Worth
Verenigde Staten - Dallas/Fort Worth International Airport

Aankomst: 08:13 08:15


JL7508 is een codeshared vlucht met AA3147 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Tulsa (Tulsa International Airport) naar Dallas-Fort Worth (Dallas/Fort Worth International Airport) is 57 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tulsa naar Dallas-Fort Worth is hemelsbreed 382 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Japan Airlines. Naast vlucht JL7508 vliegen er nog meer vluchten van Tulsa naar Dallas-Fort Worth. Dit zijn onder andere vlucht AA1040, AA1090, AA1284, AA1297, AA130, AA1320, AA1378 en AA1429.

Voorgaande vluchten van vlucht JL7508

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202406:4008:13geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A23.
20-11-202407:1608:42geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B7.
19-11-202407:1309:16geland
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C37.
18-11-202410:0211:33geland
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 39 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A9.
17-11-202407:0908:47geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C24.
16-11-202407:1508:31geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A20.
15-11-202408:1209:41geland
De vlucht had op op deze dag 51 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate D38.
14-11-202407:1408:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C14.
13-11-202407:4509:08geland
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B14.
12-11-202407:1008:21geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C15.
11-11-202407:1908:44geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A9 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B18.
10-11-202407:1008:16geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B6.
09-11-202407:1608:42geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A33.
08-11-202407:1908:36geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C14.
07-11-202407:1408:39geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A9 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate D22.
06-11-202407:2208:56geland
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A39.
05-11-202407:2308:50geannuleerd
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie
04-11-202406:5808:13geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A9 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C26.
03-11-202406:5708:35geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B6.
02-11-202409:0110:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E22.
01-11-202408:5910:30geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E22.
31-10-202409:0110:26geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E38.
30-10-202409:0210:21geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E27.
29-10-202409:0110:07geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E29.
28-10-202409:0110:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E28.
27-10-202409:0110:22geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E23.
26-10-202407:0008:12geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A9 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A28.
25-10-202406:5608:06geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A5 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A36.
24-10-202406:5808:13geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A9 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate D17.
23-10-202406:5708:18geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A9 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A29.
Vlucht JL7508 had op 18-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 2 uur en 39 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 44 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens is 1 vlucht gevonden die is geannuleerd.

De vluchtinformatie van JL7508 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top