Vlucht IB4214

Vlucht IB4214 uitgevoerd door Iberia is geland
IB4214 is een codeshared vlucht met MQ3489 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Tampa (Tampa International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 53 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tampa naar Miami is hemelsbreed 330 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Iberia. Naast vlucht IB4214 vliegen er nog meer vluchten van Tampa naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I123, 1I543, 1I549, 1I573, 1I581, 1I582, 1I624 en 1I679.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 98 kilogram per persoon. Dit is 1.09 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht IB4214
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-02-2025 | 11:53 | 13:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F81 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60L. | ||||
18-02-2025 | 12:08 | 13:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60H. | ||||
17-02-2025 | 12:04 | 12:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60H. | ||||
16-02-2025 | 11:56 | 13:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F81 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60E. | ||||
15-02-2025 | 12:22 | 13:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60Q. | ||||
14-02-2025 | 11:58 | 13:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
13-02-2025 | 12:12 | 13:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60F. | ||||
12-02-2025 | 11:46 | 12:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60F. | ||||
11-02-2025 | 11:46 | 12:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60F. | ||||
10-02-2025 | 11:51 | 13:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
09-02-2025 | 11:50 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
08-02-2025 | 11:47 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60E. | ||||
07-02-2025 | 12:01 | 13:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
06-02-2025 | 11:51 | 12:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60B. | ||||
05-02-2025 | 11:45 | 12:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F82 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
04-02-2025 | 11:48 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60P. | ||||
03-02-2025 | 11:47 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60Q. | ||||
02-02-2025 | 11:51 | 12:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60B. | ||||
01-02-2025 | 11:50 | 12:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60M. | ||||
31-01-2025 | 11:44 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60H. | ||||
30-01-2025 | 11:51 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60M. | ||||
29-01-2025 | 11:44 | 12:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60Q. | ||||
28-01-2025 | 11:47 | 12:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60B. | ||||
27-01-2025 | 11:49 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F82 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
26-01-2025 | 11:47 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F82 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60Q. | ||||
25-01-2025 | 11:52 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60C. | ||||
24-01-2025 | 11:46 | 12:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F82 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60Q. | ||||
23-01-2025 | 11:46 | 13:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60B. | ||||
22-01-2025 | 12:06 | 13:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60B. | ||||
21-01-2025 | 15:41 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 47 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F80 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60Q. |