Vlucht SK9890

Vlucht SK9890 uitgevoerd door SAS is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 88% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 11 minuten arriveert op de luchthaven in Parijs. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht SK9890 heeft 2 minuten vertraging.
SK9890 is een codeshared vlucht met A57419 uitgevoerd door HOP!. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Blagnac (Toulouse-Blagnac Airport) naar Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) is 43 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Blagnac naar Parijs is hemelsbreed 605 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SAS. De terminal waar vlucht SK9890 van vertrekt is 2. De gate is 25. Naast vlucht SK9890 vliegen er nog meer vluchten van Blagnac naar Parijs. Dit zijn onder andere vlucht 5O7405, 8R7409, A54141, A57403, A57405, A57407, A57409 en A57411.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 180 kilogram per persoon. Dit is 2 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht SK9890
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-03-2025 | 07:35 | 08:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 21 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-03-2025 | 07:40 | 09:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 22 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-03-2025 | 07:10 | 08:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 21 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-03-2025 | 06:52 | 08:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 21 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-03-2025 | 07:46 | 09:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 20 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-03-2025 | 06:55 | 08:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 51 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-03-2025 | 07:01 | 08:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 26 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-03-2025 | 07:06 | 08:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 21 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-03-2025 | 07:02 | 08:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 26 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-03-2025 | 06:57 | 08:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 51 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-03-2025 | 07:13 | 08:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 21 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-02-2025 | 06:59 | 08:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 22 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-02-2025 | 07:00 | 08:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 22 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-02-2025 | 07:07 | 08:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 25 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-02-2025 | 07:01 | 08:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2D. Gate 21 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-02-2025 | 06:59 | 08:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 21 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-02-2025 | 07:55 | 09:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 20 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-02-2025 | 06:59 | 08:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2D. Gate 22 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-02-2025 | 06:52 | 08:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 22 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-02-2025 | 07:38 | 09:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 25 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-02-2025 | 07:13 | 08:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 26 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-02-2025 | 06:57 | 08:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 22 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-02-2025 | 07:38 | 09:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 25 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-01-2025 | 06:50 | 08:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 26 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-01-2025 | 06:54 | 08:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 26 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-01-2025 | 07:38 | 09:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 26 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-01-2025 | 07:02 | 08:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 22 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-01-2025 | 06:51 | 08:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 26 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-01-2025 | 08:59 | 10:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate 26 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-01-2025 | 07:17 | 08:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 22 op Blagnac is gebruikt om vanaf te vertrekken. |