Vlucht FR2224 uitgevoerd door Ryanair is gepland
De geschatte vluchtduur van Tallinn (Tallinn Airport) naar Londen (London Stansted Airport) is 2 uur en 4 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tallinn naar Londen is hemelsbreed 1740 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Ryanair. Op London Stansted Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht FR2224. De terminal waar vlucht FR2224 aankomt uit Londen is 1. Naast vlucht FR2224 vliegen er nog meer vluchten van Tallinn naar Londen. Dit zijn vlucht LW2224 en RK2224.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 518 kilogram per persoon. Dit is 5.75 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FR2224
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
17-05-2024 | 11:36 | 12:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. | ||||
13-05-2024 | 11:19 | 12:10 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 15. | ||||
11-05-2024 | 23:03 | 23:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 15. | ||||
10-05-2024 | 11:47 | 12:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
06-05-2024 | 11:47 | 12:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 15. | ||||
04-05-2024 | 22:30 | 23:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
03-05-2024 | 11:45 | 12:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
30-04-2024 | 15:00 | 15:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
29-04-2024 | 11:44 | 12:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
27-04-2024 | 22:30 | 23:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
26-04-2024 | 11:36 | 12:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
23-04-2024 | 15:29 | 16:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
22-04-2024 | 13:35 | 14:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
20-04-2024 | 23:30 | 00:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 15. | ||||
19-04-2024 | 11:30 | 12:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
16-04-2024 | 15:00 | 15:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 15. | ||||
15-04-2024 | 11:36 | 12:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
13-04-2024 | 22:12 | 23:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
12-04-2024 | 11:25 | 12:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
09-04-2024 | 14:52 | 15:51 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
08-04-2024 | 11:23 | 12:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
06-04-2024 | 22:29 | 23:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
05-04-2024 | 11:59 | 13:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
02-04-2024 | 15:00 | 15:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
01-04-2024 | 11:26 | 12:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
29-03-2024 | 22:47 | 23:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
27-03-2024 | 16:54 | 17:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
25-03-2024 | 22:31 | 23:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 46 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
24-03-2024 | 11:28 | 12:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. | ||||
22-03-2024 | 22:48 | 00:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 13. |