Vlucht TK365
Vlucht TK365 uitgevoerd door Turkish Airlines is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 88% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 41 minuten arriveert op de luchthaven in Istanbul. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
De geschatte vluchtduur van Tashkent (Tashkent International Airport) naar Istanbul (Istanbul Airport) is 4 uur en 59 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tashkent naar Istanbul is hemelsbreed 3357 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Turkish Airlines. De terminal waar vlucht TK365 van vertrekt is 2. Naast vlucht TK365 vliegen er nog meer vluchten van Tashkent naar Istanbul. Dit zijn onder andere vlucht C6301, HH569, HH573, HH575, HY271, HY273, HY281 en HY7269.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 999 kilogram per persoon. Dit is 11.1 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht TK365
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 05:51 | 09:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
20-11-2024 | 06:06 | 09:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
19-11-2024 | 05:49 | 09:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-11-2024 | 06:20 | 09:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
17-11-2024 | 06:08 | 09:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
16-11-2024 | 06:21 | 09:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
15-11-2024 | 06:13 | 09:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. | ||||
14-11-2024 | 06:11 | 09:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
13-11-2024 | 05:53 | 09:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
12-11-2024 | 05:55 | 09:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
11-11-2024 | 05:49 | 09:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-11-2024 | 05:53 | 09:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-11-2024 | 06:06 | 09:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
08-11-2024 | 05:53 | 08:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
07-11-2024 | 05:41 | 09:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
06-11-2024 | 05:52 | 09:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. | ||||
05-11-2024 | 06:05 | 09:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. | ||||
04-11-2024 | 05:55 | 09:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
03-11-2024 | 05:46 | 09:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
02-11-2024 | 06:11 | 09:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-11-2024 | 06:13 | 09:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
31-10-2024 | 05:55 | 09:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
30-10-2024 | 05:48 | 09:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-10-2024 | 06:15 | 09:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. | ||||
28-10-2024 | 06:16 | 09:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
27-10-2024 | 05:58 | 09:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
26-10-2024 | 07:50 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 42 minuten vertraging. | ||||
25-10-2024 | 06:33 | 10:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
24-10-2024 | 06:50 | 09:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
23-10-2024 | 06:20 | 08:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. |