Vlucht LS1465

Vlucht LS1465 uitgevoerd door Jet2.com is onderweg

Vertrokken van Londen
Verenigd Koninkrijk - London Stansted Airport

Vertrokken: 08:11 07:55

Aankomst op Antalya
Turkije - Antalya Airport

Aankomst: 15:15


De geschatte vluchtduur van Londen (London Stansted Airport) naar Antalya (Antalya Airport) is 3 uur en 27 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Londen naar Antalya is hemelsbreed 2911 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Jet2.com. De terminal waar vlucht LS1465 van vertrekt is 1. De gate is 4. Naast vlucht LS1465 vliegen er nog meer vluchten van Londen naar Antalya. Dit zijn onder andere vlucht 6Y4321, 6Y4325, 6Y4341, B5844, FH1822, LS1409, LS1433 en LS1551.

Voorgaande vluchten van vlucht LS1465

DatumVertrekAankomstStatus
18-11-202409:1016:01geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 12 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
16-11-202407:5514:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
14-11-202408:0715:18geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
11-11-202409:1816:20geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
09-11-202407:5415:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 7 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
07-11-202408:0515:20geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 19 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
04-11-202408:5915:57geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 19 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
02-11-202415:0222:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 19 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
31-10-202408:1115:28geland
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 13 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
30-10-202409:0416:20geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
28-10-202409:3616:35geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 2 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
24-10-202416:2722:25geland
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
23-10-202408:5915:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
21-10-202409:0214:57geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 16 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
17-10-202416:2622:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
16-10-202408:5714:55geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
14-10-202409:0314:54geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 1 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
10-10-202416:1622:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 16 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
09-10-202409:0415:20geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 7 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
07-10-202416:0822:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
03-10-202416:1922:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 18 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
02-10-202408:5814:58geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 14 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
30-09-202416:3522:20geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 7 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
26-09-202416:2122:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 13 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
25-09-202416:1722:17geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 13 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
23-09-202416:3823:04geland
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
19-09-202416:3622:53geland
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 15 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
18-09-202416:2822:35geland
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 19 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
16-09-202416:1122:20geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 13 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
12-09-202416:3122:44geland
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 18 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
Vlucht LS1465 had op 23-09-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 44 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 16 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, woensdag, donderdag en zaterdag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van LS1465 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top