Vlucht MF3564

Vlucht MF3564 uitgevoerd door Xiamen Airlines is gepland

Vertrekt van Shanghai
China - Shanghai Hongqiao International Airport

Vertrekt: 13:37 13:30

Aankomst op Huadu, Guangzhou
China - Guangzhou Baiyun International Airport

Aankomst: 16:10


MF3564 is een codeshared vlucht met MU5345 uitgevoerd door China Eastern Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Shanghai (Shanghai Hongqiao International Airport) naar Huadu, Guangzhou (Guangzhou Baiyun International Airport) is 1 uur en 23 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Shanghai naar Huadu, Guangzhou is hemelsbreed 1176 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Xiamen Air. De terminal waar vlucht MF3564 van vertrekt is 2. Naast vlucht MF3564 vliegen er nog meer vluchten van Shanghai naar Huadu, Guangzhou. Dit zijn onder andere vlucht 3U1218, 3U1234, 3U1236, 3U1238, 3U1242, 3U1252, 3U1266 en 3U1270.

Voorgaande vluchten van vlucht MF3564

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202413:0915:55geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
20-11-202413:2216:17geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
19-11-202413:1115:53geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
18-11-202413:2116:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
17-11-202413:1715:54geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
16-11-202413:1915:55geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
15-11-202413:1315:55geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
14-11-202413:1315:49geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
13-11-202413:1516:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
12-11-202413:2716:01geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
11-11-202413:0715:45geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
10-11-202413:1215:52geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
09-11-202413:1815:57geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
08-11-202413:1715:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
07-11-202413:1115:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
06-11-202413:2216:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
05-11-202413:2116:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
04-11-202413:1115:54geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
03-11-202413:2715:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
02-11-202414:3217:09geland
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
01-11-202413:3016:10geannuleerd
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie
31-10-202414:2516:59geland
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
30-10-202414:5017:27geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
29-10-202413:1515:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
28-10-202413:0415:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
27-10-202413:2216:01geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1.
Vlucht MF3564 had op 30-10-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 1 uur en 17 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 26 vluchten is 48 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens is 1 vlucht gevonden die is geannuleerd.

De vluchtinformatie van MF3564 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top