Vlucht LH7887
Vlucht LH7887 uitgevoerd door Lufthansa is geland
Vertrokken van San Francisco
Verenigde Staten - San Francisco International Airport
Vertrokken: 07:18 07:15
Vlucht LH7887 heeft 4 minuten vertraging.
LH7887 is een codeshared vlucht met UA649 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van San Francisco (San Francisco International Airport) naar Newark (Newark Liberty International Airport) is 5 uur en 54 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van San Francisco naar Newark is hemelsbreed 4118 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. De terminal waar vlucht LH7887 van vertrekt is INTL. De gate is G6. Naast vlucht LH7887 vliegen er nog meer vluchten van San Francisco naar Newark. Dit zijn onder andere vlucht AA7446, AA7449, AA7451, AA7459, AA7463, AA7464, AA7465 en AA7468.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1226 kilogram per persoon. Dit is 13.62 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht LH7887
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 07:18 | 15:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G6 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 75. | ||||
20-11-2024 | 07:55 | 16:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G1 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 123. | ||||
19-11-2024 | 07:35 | 15:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G9 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 123. | ||||
18-11-2024 | 07:11 | 15:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G4 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 136. | ||||
17-11-2024 | 10:34 | 18:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 56 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F11 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 28. | ||||
16-11-2024 | 10:18 | 18:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F22 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 28. | ||||
15-11-2024 | 07:15 | 15:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G4 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 75. | ||||
14-11-2024 | 07:39 | 15:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G13 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 75. | ||||
13-11-2024 | 07:09 | 15:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate F15 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 102. | ||||
12-11-2024 | 07:10 | 15:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G3 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 98. | ||||
11-11-2024 | 07:08 | 15:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G5 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 110. | ||||
10-11-2024 | 07:13 | 15:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G3 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 74. | ||||
09-11-2024 | 07:12 | 15:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate G4 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 28. | ||||
08-11-2024 | 07:09 | 15:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate G1 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 28. | ||||
07-11-2024 | 07:15 | 16:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 56 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G4 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 110. | ||||
06-11-2024 | 07:08 | 15:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate F15 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 123. | ||||
05-11-2024 | 07:06 | 15:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G1 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 123. | ||||
04-11-2024 | 07:12 | 15:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate G1 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 28. | ||||
03-11-2024 | 07:19 | 15:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G3 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 123. | ||||
02-11-2024 | 08:53 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G9 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 71. | ||||
01-11-2024 | 08:40 | 16:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G1 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 74. | ||||
31-10-2024 | 08:33 | 16:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G5 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 138. | ||||
30-10-2024 | 08:40 | 17:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G1 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 138. | ||||
29-10-2024 | 08:39 | 17:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G1 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 98. | ||||
28-10-2024 | 08:52 | 17:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate F15 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 123. | ||||
27-10-2024 | 07:23 | 15:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate F11 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 98. | ||||
26-10-2024 | 06:55 | 14:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate F19 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 110. | ||||
25-10-2024 | 06:54 | 14:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate F11 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 98. | ||||
24-10-2024 | 06:58 | 15:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G1 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 75. | ||||
23-10-2024 | 07:20 | 15:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate F15 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 75. |