Vlucht QX2079
Vlucht QX2079 uitgevoerd door Horizon Air is gepland
De geschatte vluchtduur van Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 44 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Seattle naar Vancouver is hemelsbreed 205 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Horizon Air. Naast vlucht QX2079 vliegen er nog meer vluchten van Seattle naar Vancouver. Dit zijn onder andere vlucht AA7593, AA7596, AC8801, AC8803, AC8805, AC8807, AC8809 en AC8811.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 61 kilogram per persoon. Dit is 0.68 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QX2079
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 23:04 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E85. | ||||
20-11-2024 | 22:57 | 23:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E85. | ||||
19-11-2024 | 22:58 | 23:59 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
18-11-2024 | 23:02 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C10F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E83. | ||||
16-11-2024 | 22:57 | 23:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E83. | ||||
15-11-2024 | 23:00 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E83. | ||||
14-11-2024 | 23:01 | 23:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E83. | ||||
13-11-2024 | 22:57 | 23:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C10F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E85. | ||||
12-11-2024 | 22:51 | 23:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C10A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E87. | ||||
11-11-2024 | 22:51 | 23:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E83. | ||||
10-11-2024 | 22:58 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E83. | ||||
09-11-2024 | 22:55 | 23:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C10A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E85. | ||||
07-11-2024 | 22:56 | 23:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E82. | ||||
06-11-2024 | 23:00 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E87. | ||||
05-11-2024 | 22:52 | 23:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E83. | ||||
03-11-2024 | 22:54 | 23:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2H op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E85. | ||||
02-11-2024 | 22:55 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C10F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E85. | ||||
01-11-2024 | 22:55 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C10F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E85. | ||||
31-10-2024 | 22:56 | 23:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E83. | ||||
30-10-2024 | 22:56 | 23:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E85. | ||||
29-10-2024 | 22:58 | 23:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C10F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E85. | ||||
28-10-2024 | 23:00 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E83. | ||||
26-10-2024 | 23:11 | 00:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C10E op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E83. | ||||
26-10-2024 | 23:11 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16B op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E85. | ||||
24-10-2024 | 23:07 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E83. | ||||
24-10-2024 | 23:07 | 00:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate A6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E83. | ||||
23-10-2024 | 23:00 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E83. | ||||
22-10-2024 | 23:03 | 23:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E87. | ||||
20-10-2024 | 23:05 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate A6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E86. | ||||
20-10-2024 | 23:05 | 00:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E86. |