Vlucht QR3328

Vlucht QR3328 uitgevoerd door Qatar Airways is gepland

Vertrekt van Seattle
Verenigde Staten - Seattle-Tacoma International Airport

Vertrekt: 07:05

Aankomst op San Francisco
Verenigde Staten - San Francisco International Airport

Aankomst: 09:25


QR3328 is een codeshared vlucht met AS1166 uitgevoerd door Alaska Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) naar San Francisco (San Francisco International Airport) is 1 uur en 18 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Seattle naar San Francisco is hemelsbreed 1093 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. Naast vlucht QR3328 vliegen er nog meer vluchten van Seattle naar San Francisco. Dit zijn onder andere vlucht 1I239, 1I369, AA7404, AA7408, AA7410, AA7412, AA7413 en AA7414.

Voorgaande vluchten van vlucht QR3328

DatumVertrekAankomstStatus
23-11-202407:5410:29geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate N7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B18.
22-11-202407:0509:25geannuleerd
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie
18-11-202406:5908:57geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate N2 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B21.
17-11-202406:5809:07geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C20 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B8.
16-11-202407:1309:20geland
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B18.
15-11-202406:5708:58geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate S5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B17.
14-11-202406:5609:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate N2 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B7.
11-11-202407:1809:46geland
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D4 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B17.
10-11-202407:0009:11geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C18 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B14.
09-11-202406:5709:17geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C10E op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B7.
08-11-202406:5608:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate N11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B8.
07-11-202406:5609:06geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C18 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B20.
04-11-202407:0209:27geland
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate N6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B15.
03-11-202406:5609:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate N5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B18.
02-11-202407:1008:56geland
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C2A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B7.
28-10-202406:5509:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate N19 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B10.
27-10-202408:2410:54geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 37 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D24 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B15.
26-10-202406:5809:21geland
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B16.
19-10-202407:1309:58geland
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B16.
12-10-202407:0009:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C16F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B11.
05-10-202406:5609:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B18.
19-08-202406:5309:13geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C15 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B11.
18-08-202405:5808:17geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate N12 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B15.
17-08-202407:2409:55geland
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D4 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B7.
16-08-202406:5109:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate N20 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B16.
15-08-202406:5308:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate N8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B16.
14-08-202406:5609:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate N20 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B16.
13-08-202406:5309:00geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate N2 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B16.
12-08-202406:5309:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B15.
11-08-202405:5908:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C10A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Francisco was op gate B16.
Vlucht QR3328 had op 27-10-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 1 uur en 37 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 26 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens is 1 vlucht gevonden die is geannuleerd.

De vluchtinformatie van QR3328 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top