Vlucht TN2610
Vlucht TN2610 uitgevoerd door Air Tahiti Nui is gepland
TN2610 is een codeshared vlucht met AS538 uitgevoerd door Alaska Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Seattle naar Chicago is hemelsbreed 2761 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Tahiti Nui. De terminal waar vlucht TN2610 aankomt uit Chicago is 2. De gate is E17. Naast vlucht TN2610 vliegen er nog meer vluchten van Seattle naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1071, AA1119, AA1181, AA1240, AA1540, AA1753, AA1759 en AA1887.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 822 kilogram per persoon. Dit is 9.13 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TN2610
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:18 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate E17. | ||||
18-11-2024 | 18:45 | 00:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N2 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
17-11-2024 | 18:12 | 23:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N19 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
16-11-2024 | 18:07 | 23:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N1 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
14-11-2024 | 18:15 | 00:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N4 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
13-11-2024 | 17:57 | 00:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
13-11-2024 | 17:57 | 23:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
12-11-2024 | 18:03 | 23:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate E17. | ||||
10-11-2024 | 17:59 | 23:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
09-11-2024 | 18:02 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D4 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
07-11-2024 | 18:12 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D4 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
07-11-2024 | 18:12 | 00:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D4 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
06-11-2024 | 17:55 | 23:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate S4 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
05-11-2024 | 17:52 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate S4 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
04-11-2024 | 18:06 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D2 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
03-11-2024 | 17:55 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D2 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
02-11-2024 | 18:02 | 23:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
01-11-2024 | 18:02 | 23:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N1 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
31-10-2024 | 17:57 | 23:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15. | ||||
30-10-2024 | 18:03 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15. | ||||
29-10-2024 | 18:08 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D22 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
27-10-2024 | 18:26 | 00:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N1 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
26-10-2024 | 18:02 | 23:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N18 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
25-10-2024 | 17:58 | 23:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C18 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
24-10-2024 | 18:30 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C18 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
23-10-2024 | 18:04 | 23:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N13 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
22-10-2024 | 18:01 | 23:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N20 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
21-10-2024 | 18:42 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate E17. | ||||
19-10-2024 | 18:02 | 00:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N17 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. | ||||
18-10-2024 | 18:00 | 00:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N18 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17. |