Vlucht TN2510

Vlucht TN2510 uitgevoerd door Air Tahiti Nui is geland

Vertrokken van Seattle
Verenigde Staten - Seattle-Tacoma International Airport

Vertrokken: 10:45 10:50

Geland op Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport

Aankomst: 16:56 16:58


TN2510 is een codeshared vlucht met AS352 uitgevoerd door Alaska Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Seattle naar Chicago is hemelsbreed 2761 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Air Tahiti Nui. Naast vlucht TN2510 vliegen er nog meer vluchten van Seattle naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1071, AA1119, AA1181, AA1240, AA1540, AA1753, AA1759 en AA1887.

Voorgaande vluchten van vlucht TN2510

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202410:4516:58geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15.
20-11-202411:2717:21geland
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C18 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17.
19-11-202410:5517:04geland
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17.
18-11-202410:4617:05geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N20 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17.
17-11-202410:2816:20geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15.
16-11-202410:4516:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15.
15-11-202410:5917:07geland
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17.
14-11-202411:0616:59geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17.
13-11-202410:4517:00geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate S3 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15.
12-11-202410:5817:02geland
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D2 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15.
11-11-202410:5116:57geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C17 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17.
10-11-202410:4316:48geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N20 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17.
09-11-202410:5016:44geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17.
08-11-202410:4516:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15.
07-11-202410:4617:01geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N16 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17.
06-11-202410:5017:01geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N20 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17.
05-11-202410:5117:16geland
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N1 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17.
04-11-202410:4616:39geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D3 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17.
03-11-202411:0017:05geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate S3 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17.
02-11-202411:0516:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17.
01-11-202410:5916:43geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C18 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15.
31-10-202410:5117:03geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17.
30-10-202410:4617:02geland
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C20 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15.
29-10-202410:4616:57geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15.
28-10-202410:4916:39geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N20 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15.
27-10-202410:5216:52geland
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E17.
26-10-202410:4116:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N4 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15.
25-10-202410:4016:35geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15.
24-10-202410:4416:46geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15.
23-10-202410:4516:33geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate N17 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E15.
Vlucht TN2510 had op 20-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 23 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 7 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van TN2510 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top