Vlucht TK8610
Vlucht TK8610 uitgevoerd door Turkish Airlines is geland
Vertrokken van Seattle
Verenigde Staten - Seattle-Tacoma International Airport
Vertrokken: 10:56 10:55
TK8610 is een codeshared vlucht met UA747 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Seattle naar Chicago is hemelsbreed 2761 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Turkish Airlines. Naast vlucht TK8610 vliegen er nog meer vluchten van Seattle naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1071, AA1119, AA1181, AA1240, AA1540, AA1753, AA1759 en AA1887.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 822 kilogram per persoon. Dit is 9.13 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TK8610
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 10:56 | 16:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
20-11-2024 | 10:50 | 16:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate B22. | ||||
19-11-2024 | 10:54 | 16:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate C2. | ||||
18-11-2024 | 10:51 | 17:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A13 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
17-11-2024 | 10:49 | 16:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
16-11-2024 | 10:52 | 16:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
15-11-2024 | 10:53 | 17:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C30. | ||||
14-11-2024 | 10:52 | 16:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
13-11-2024 | 10:52 | 16:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A12 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
12-11-2024 | 10:49 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
11-11-2024 | 10:45 | 16:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
10-11-2024 | 10:49 | 16:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
09-11-2024 | 11:13 | 17:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
08-11-2024 | 11:08 | 17:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
07-11-2024 | 11:17 | 17:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B16. | ||||
06-11-2024 | 11:11 | 17:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A12 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
05-11-2024 | 10:52 | 17:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
04-11-2024 | 10:52 | 16:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate C20. | ||||
03-11-2024 | 10:46 | 16:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate C30. | ||||
02-11-2024 | 10:48 | 16:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
01-11-2024 | 10:52 | 16:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
31-10-2024 | 10:53 | 17:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate B2. | ||||
30-10-2024 | 10:47 | 17:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
29-10-2024 | 10:47 | 16:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10. | ||||
28-10-2024 | 10:50 | 16:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21. | ||||
27-10-2024 | 13:50 | 19:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
26-10-2024 | 13:27 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C9. | ||||
25-10-2024 | 11:20 | 17:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C27. | ||||
24-10-2024 | 10:53 | 16:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
23-10-2024 | 11:08 | 17:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. |