Vlucht MH9381
Vlucht MH9381 uitgevoerd door Malaysia Airlines is gepland
Vlucht MH9381 heeft 2 uur en 14 minuten vertraging.
MH9381 is een codeshared vlucht met AA2398 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Seattle naar Chicago is hemelsbreed 2761 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Malaysia Airlines. Naast vlucht MH9381 vliegen er nog meer vluchten van Seattle naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1071, AA1119, AA1181, AA1240, AA1540, AA1753, AA1759 en AA1887.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 822 kilogram per persoon. Dit is 9.13 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht MH9381
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-11-2024 | 13:54 | 20:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
17-11-2024 | 13:34 | 19:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
15-11-2024 | 13:31 | 19:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
14-11-2024 | 13:28 | 19:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
11-11-2024 | 13:32 | 19:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
10-11-2024 | 13:30 | 19:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
08-11-2024 | 13:29 | 19:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
07-11-2024 | 13:31 | 19:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
03-11-2024 | 13:27 | 19:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
01-11-2024 | 13:42 | 20:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
28-10-2024 | 13:30 | 19:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
27-10-2024 | 13:41 | 19:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
25-10-2024 | 13:50 | 19:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate S4 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
24-10-2024 | 15:54 | 21:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 54 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H9. | ||||
22-10-2024 | 00:17 | 06:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
21-10-2024 | 13:33 | 20:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
20-10-2024 | 13:31 | 19:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
19-10-2024 | 00:41 | 06:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
18-10-2024 | 13:35 | 19:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
17-10-2024 | 13:33 | 20:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
15-10-2024 | 00:52 | 06:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
14-10-2024 | 13:37 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate S4 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
13-10-2024 | 13:33 | 19:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K3. | ||||
12-10-2024 | 00:34 | 06:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
11-10-2024 | 13:46 | 19:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
10-10-2024 | 13:34 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
08-10-2024 | 01:02 | 07:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate S9A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
07-10-2024 | 13:33 | 19:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate S5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
06-10-2024 | 13:46 | 19:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
04-10-2024 | 13:57 | 20:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate S3 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. |