Vlucht KE3136

Vlucht KE3136 uitgevoerd door Korean Air is onderweg

Vertrokken van Seattle
Verenigde Staten - Seattle-Tacoma International Airport

Vertrokken: 11:37 11:45

Aankomst op Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport

Aankomst: 17:47

De vlucht heeft inmiddels 79% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 52 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.


KE3136 is een codeshared vlucht met DL1578 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Seattle naar Chicago is hemelsbreed 2761 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Korean Air. Naast vlucht KE3136 vliegen er nog meer vluchten van Seattle naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1071, AA1119, AA1181, AA1240, AA1540, AA1753, AA1759 en AA1887.

Voorgaande vluchten van vlucht KE3136

DatumVertrekAankomstStatus
20-11-202411:4217:28geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8.
19-11-202412:3518:31geland
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M10.
18-11-202411:3817:55geland
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A1 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6.
17-11-202411:3917:41geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8.
16-11-202411:4017:28geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M10.
15-11-202411:4417:49geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5.
14-11-202411:3817:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate S7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6.
13-11-202411:3817:34geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6.
12-11-202411:3817:42geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7.
11-11-202411:4017:54geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8.
10-11-202411:4017:32geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B7A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7.
08-11-202411:4017:45geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7.
07-11-202411:4117:47geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B15 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7.
06-11-202411:3617:38geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B15 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6.
05-11-202411:3117:35geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7.
04-11-202411:3717:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7.
03-11-202411:3317:39geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7.
02-11-202411:4517:31geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5.
01-11-202411:3417:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7.
31-10-202411:3317:47geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B15 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8.
30-10-202411:3517:58geland
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7.
29-10-202411:2917:32geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5.
28-10-202411:3417:27geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate S6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7.
27-10-202411:4217:41geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7.
06-06-202413:3619:51geland
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B14 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M11.
05-06-202413:2919:21geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8.
04-06-202413:3820:02geland
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate S7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8.
03-06-202413:2119:17geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B14 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M11.
02-06-202413:3119:36geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B14 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M9.
31-05-202413:2819:54geland
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B15 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8.
Vlucht KE3136 had op 19-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 44 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 12 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van KE3136 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top