Vlucht DL2108
Vlucht DL2108 uitgevoerd door Delta Air Lines is gepland
Vlucht DL2108 heeft 39 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Seattle naar Chicago is hemelsbreed 2761 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. Naast vlucht DL2108 vliegen er nog meer vluchten van Seattle naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1071, AA1119, AA1181, AA1240, AA1540, AA1753, AA1759 en AA1887.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 822 kilogram per persoon. Dit is 9.13 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DL2108
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 17:52 | 23:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8. | ||||
19-11-2024 | 18:03 | 23:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
18-11-2024 | 17:55 | 23:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6. | ||||
17-11-2024 | 18:13 | 23:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6. | ||||
15-11-2024 | 17:57 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate S6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6. | ||||
14-11-2024 | 18:07 | 23:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate S6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6. | ||||
13-11-2024 | 17:44 | 23:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8. | ||||
12-11-2024 | 17:51 | 23:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6. | ||||
09-11-2024 | 17:44 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7. | ||||
25-10-2024 | 17:54 | 23:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7. | ||||
24-10-2024 | 17:55 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7. | ||||
23-10-2024 | 17:57 | 23:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A12 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7. | ||||
22-10-2024 | 18:05 | 23:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6. | ||||
21-10-2024 | 17:54 | 23:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6. | ||||
20-10-2024 | 17:56 | 23:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6. | ||||
18-10-2024 | 18:06 | 23:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7. | ||||
17-10-2024 | 18:00 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6. | ||||
15-10-2024 | 17:53 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6. | ||||
14-10-2024 | 18:13 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate S7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7. | ||||
13-10-2024 | 17:55 | 23:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8. | ||||
11-10-2024 | 17:52 | 23:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6. | ||||
10-10-2024 | 18:13 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8. | ||||
09-10-2024 | 17:55 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8. | ||||
08-10-2024 | 17:56 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A12 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8. | ||||
07-10-2024 | 17:57 | 23:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8. | ||||
06-10-2024 | 17:52 | 23:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7. | ||||
04-10-2024 | 18:05 | 23:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7. | ||||
03-10-2024 | 18:20 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7. | ||||
02-10-2024 | 18:00 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B7A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7. | ||||
01-10-2024 | 18:03 | 23:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B15 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7. |