Vlucht NH7581
Vlucht NH7581 uitgevoerd door All Nippon Airways is gepland
NH7581 is een codeshared vlucht met YX3434 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Louisville (Louisville International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 32 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Louisville naar Chicago is hemelsbreed 461 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door All Nippon Airways. De terminal waar vlucht NH7581 aankomt uit Chicago is 1. De gate is C2. Naast vlucht NH7581 vliegen er nog meer vluchten van Louisville naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA3325, AA3334, AA3390, AA3415, AA3422, AA3539, AA3547 en AA3660.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 137 kilogram per persoon. Dit is 1.53 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NH7581
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 13:55 | 14:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
22-11-2024 | 13:56 | 14:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
21-11-2024 | 16:17 | 16:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
20-11-2024 | 13:51 | 14:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
19-11-2024 | 13:50 | 14:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
18-11-2024 | 13:51 | 14:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
17-11-2024 | 13:55 | 14:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
16-11-2024 | 13:47 | 14:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
15-11-2024 | 13:52 | 14:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
14-11-2024 | 13:56 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
13-11-2024 | 14:06 | 14:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
12-11-2024 | 13:55 | 14:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
11-11-2024 | 13:56 | 14:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
10-11-2024 | 15:21 | 15:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A9 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
09-11-2024 | 13:52 | 14:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
08-11-2024 | 13:58 | 14:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
07-11-2024 | 13:55 | 14:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
06-11-2024 | 13:52 | 14:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
05-11-2024 | 13:52 | 14:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
04-11-2024 | 13:53 | 14:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
03-11-2024 | 15:08 | 15:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
02-11-2024 | 14:17 | 14:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
01-11-2024 | 13:57 | 14:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
31-10-2024 | 13:55 | 14:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
30-10-2024 | 13:57 | 14:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
29-10-2024 | 13:50 | 14:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
28-10-2024 | 13:54 | 14:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
27-10-2024 | 13:52 | 14:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
26-10-2024 | 14:00 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F21. | ||||
25-10-2024 | 14:12 | 14:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F23. |