Vlucht QR7765
Vlucht QR7765 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
Vertrokken van San Antonio
Verenigde Staten - San Antonio International Airport
Vertrokken: 14:41 13:51
Vlucht QR7765 heeft 58 minuten vertraging.
QR7765 is een codeshared vlucht met AA63 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van San Antonio (San Antonio International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 59 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van San Antonio naar Chicago is hemelsbreed 1678 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR7765 van vertrekt is B. De gate is 8. Naast vlucht QR7765 vliegen er nog meer vluchten van San Antonio naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1112, AA1143, AA1230, AA1347, AA1442, AA1456, AA1484 en AA1661.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 499 kilogram per persoon. Dit is 5.55 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR7765
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 14:41 | 17:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
18-11-2024 | 13:47 | 16:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
17-11-2024 | 13:57 | 16:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
15-11-2024 | 13:47 | 16:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
14-11-2024 | 13:51 | 16:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
11-11-2024 | 13:50 | 16:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
10-11-2024 | 13:47 | 16:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
07-11-2024 | 13:48 | 16:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. |