Vlucht LH7739
Vlucht LH7739 uitgevoerd door Lufthansa is geland
Vertrokken van San Antonio
Verenigde Staten - San Antonio International Airport
Vertrokken: 14:23 14:13
Vlucht LH7739 heeft 18 minuten vertraging.
LH7739 is een codeshared vlucht met UA2243 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van San Antonio (San Antonio International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 59 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van San Antonio naar Chicago is hemelsbreed 1678 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. De terminal waar vlucht LH7739 van vertrekt is B. De gate is 7. Naast vlucht LH7739 vliegen er nog meer vluchten van San Antonio naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1112, AA1143, AA1230, AA1347, AA1442, AA1456, AA1484 en AA1661.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 499 kilogram per persoon. Dit is 5.55 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LH7739
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 14:23 | 17:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 7 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
20-11-2024 | 14:03 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
19-11-2024 | 14:09 | 16:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 1 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
18-11-2024 | 14:01 | 16:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 1 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B5. | ||||
17-11-2024 | 14:06 | 16:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 1 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
16-11-2024 | 14:05 | 16:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
15-11-2024 | 14:04 | 16:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B6. | ||||
14-11-2024 | 14:13 | 17:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 7 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
13-11-2024 | 14:11 | 16:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 7 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
12-11-2024 | 14:06 | 16:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 1 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
11-11-2024 | 14:08 | 16:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. | ||||
10-11-2024 | 14:57 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 3 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
09-11-2024 | 14:37 | 16:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
08-11-2024 | 15:09 | 18:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 7 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
07-11-2024 | 14:47 | 17:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 7 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11. | ||||
06-11-2024 | 15:37 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 7 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2. | ||||
05-11-2024 | 14:29 | 17:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 7 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
04-11-2024 | 14:04 | 16:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
03-11-2024 | 14:05 | 16:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
25-10-2024 | 16:56 | 20:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 1 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F9. | ||||
24-10-2024 | 16:53 | 19:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 1 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
23-10-2024 | 14:01 | 16:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
22-10-2024 | 13:56 | 16:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C30. | ||||
21-10-2024 | 16:56 | 19:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 1 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
20-10-2024 | 16:53 | 20:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 1 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F9. | ||||
19-10-2024 | 13:56 | 16:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31. | ||||
18-10-2024 | 16:55 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 1 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
17-10-2024 | 16:53 | 20:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 1 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F12. | ||||
16-10-2024 | 13:59 | 16:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
15-10-2024 | 13:52 | 16:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C30. |