Vlucht QR8743

Vlucht QR8743 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 12:47 12:43
QR8743 is een codeshared vlucht met OH5067 uitgevoerd door Jetstream International Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Philadelphia is hemelsbreed 543 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR8743 van vertrekt is 2. De gate is C18. Naast vlucht QR8743 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht AA1115, AA1168, AA1329, AA1441, AA1674, AA178, AA1903 en AA1923.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 162 kilogram per persoon. Dit is 1.79 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR8743
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-02-2025 | 12:47 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 4. | ||||
22-02-2025 | 12:48 | 13:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 4. | ||||
21-02-2025 | 12:43 | 14:07 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
20-02-2025 | 12:43 | 14:07 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
19-02-2025 | 12:43 | 14:07 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
18-02-2025 | 12:50 | 14:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 38. | ||||
17-02-2025 | 13:07 | 14:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 18. | ||||
16-02-2025 | 13:44 | 15:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 16. | ||||
15-02-2025 | 12:40 | 14:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 3. | ||||
14-02-2025 | 13:42 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 14. | ||||
13-02-2025 | 12:49 | 14:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 18. | ||||
10-02-2025 | 11:08 | 12:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 27. | ||||
09-02-2025 | 17:49 | 19:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C29. | ||||
07-02-2025 | 11:06 | 12:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 33. | ||||
06-02-2025 | 12:28 | 14:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 2. | ||||
03-02-2025 | 17:48 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B8. | ||||
02-02-2025 | 17:48 | 19:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C28. | ||||
31-01-2025 | 17:42 | 19:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C21. | ||||
30-01-2025 | 17:49 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C21 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 24. | ||||
27-01-2025 | 17:45 | 19:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C17. | ||||
26-01-2025 | 17:42 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B3. | ||||
24-01-2025 | 19:14 | 20:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C17. | ||||
23-01-2025 | 18:05 | 19:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 3. | ||||
20-01-2025 | 17:52 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B6. | ||||
19-01-2025 | 18:25 | 19:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. | ||||
17-01-2025 | 17:49 | 19:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
16-01-2025 | 18:22 | 19:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B16. | ||||
13-01-2025 | 18:12 | 19:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C21. | ||||
12-01-2025 | 17:41 | 18:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B15. | ||||
10-01-2025 | 17:55 | 19:22 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie |