Vlucht F92060
Vlucht F92060 uitgevoerd door Frontier Airlines is onderweg
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 20:36
De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Philadelphia is hemelsbreed 543 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Frontier Airlines. De terminal waar vlucht F92060 van vertrekt is 2. De gate is D20. De terminal waar vlucht F92060 aankomt uit Philadelphia is E. De gate is E9. Naast vlucht F92060 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht AA1115, AA1329, AA1441, AA1674, AA178, AA1903, AA1923 en AA2094.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 162 kilogram per persoon. Dit is 1.79 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht F92060
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-11-2024 | 08:09 | 09:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E1. | ||||
15-11-2024 | 07:28 | 08:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E8. | ||||
14-11-2024 | 09:54 | 11:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E7. | ||||
11-11-2024 | 08:09 | 10:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E8. | ||||
08-11-2024 | 07:34 | 08:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E4. | ||||
07-11-2024 | 10:04 | 11:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E4. | ||||
04-11-2024 | 08:06 | 09:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E6. | ||||
01-11-2024 | 07:28 | 09:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E4. | ||||
28-10-2024 | 08:16 | 09:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E8. | ||||
25-10-2024 | 07:41 | 09:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2. | ||||
24-10-2024 | 08:02 | 09:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2. | ||||
21-10-2024 | 08:11 | 09:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E6. | ||||
18-10-2024 | 07:38 | 09:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2. | ||||
17-10-2024 | 08:12 | 09:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2. | ||||
14-10-2024 | 08:09 | 09:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E4. | ||||
11-10-2024 | 07:38 | 09:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E1. | ||||
10-10-2024 | 08:16 | 09:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2. | ||||
07-10-2024 | 08:27 | 10:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2. | ||||
03-10-2024 | 07:41 | 09:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E4. | ||||
26-09-2024 | 07:39 | 09:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E6. | ||||
19-09-2024 | 07:40 | 09:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2. | ||||
12-09-2024 | 07:45 | 09:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E7. | ||||
05-09-2024 | 07:33 | 08:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E7. | ||||
02-09-2024 | 08:10 | 09:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2. | ||||
01-09-2024 | 07:49 | 09:22 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
30-08-2024 | 07:24 | 08:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E10. | ||||
29-08-2024 | 07:26 | 08:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E10. | ||||
26-08-2024 | 08:48 | 10:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2. | ||||
25-08-2024 | 07:32 | 08:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E7. | ||||
23-08-2024 | 07:24 | 08:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E1. |