Vlucht F92060

Vlucht F92060 uitgevoerd door Frontier Airlines is onderweg

Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport

Vertrokken: 20:36

Aankomst op Philadelphia
Verenigde Staten - Philadelphia International Airport

Aankomst: 22:02


De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Philadelphia is hemelsbreed 543 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Frontier Airlines. De terminal waar vlucht F92060 van vertrekt is 2. De gate is D20. De terminal waar vlucht F92060 aankomt uit Philadelphia is E. De gate is E9. Naast vlucht F92060 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht AA1115, AA1329, AA1441, AA1674, AA178, AA1903, AA1923 en AA2094.

Voorgaande vluchten van vlucht F92060

DatumVertrekAankomstStatus
18-11-202408:0909:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E1.
15-11-202407:2808:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E8.
14-11-202409:5411:18geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E7.
11-11-202408:0910:05geland
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E8.
08-11-202407:3408:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E4.
07-11-202410:0411:27geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E4.
04-11-202408:0609:51geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E6.
01-11-202407:2809:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E4.
28-10-202408:1609:46geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E8.
25-10-202407:4109:11geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2.
24-10-202408:0209:46geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2.
21-10-202408:1109:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E6.
18-10-202407:3809:15geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2.
17-10-202408:1209:43geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2.
14-10-202408:0909:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E4.
11-10-202407:3809:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E1.
10-10-202408:1609:46geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2.
07-10-202408:2710:04geland
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2.
03-10-202407:4109:18geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E4.
26-09-202407:3909:01geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E6.
19-09-202407:4009:10geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2.
12-09-202407:4509:34geland
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E7.
05-09-202407:3308:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E7.
02-09-202408:1009:31geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2.
01-09-202407:4909:22geannuleerd
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie
30-08-202407:2408:42geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E10.
29-08-202407:2608:53geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E10.
26-08-202408:4810:35geland
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2.
25-08-202407:3208:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E7.
23-08-202407:2408:53geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E1.
Vlucht F92060 had op 26-08-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 42 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 16 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, donderdag, vrijdag en zondag. In de historische vluchtgegevens is 1 vlucht gevonden die is geannuleerd.

De vluchtinformatie van F92060 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top