Vlucht EI7128
Vlucht EI7128 uitgevoerd door Aer Lingus is geland
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 11:17 11:22
EI7128 is een codeshared vlucht met AA2685 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Philadelphia is hemelsbreed 543 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aer Lingus. De terminal waar vlucht EI7128 van vertrekt is 2. De gate is C9. Naast vlucht EI7128 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht AA1115, AA1329, AA1441, AA1674, AA178, AA1903, AA1923 en AA2094.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 162 kilogram per persoon. Dit is 1.79 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EI7128
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 11:17 | 12:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 14. | ||||
20-11-2024 | 11:14 | 12:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B3. | ||||
19-11-2024 | 11:40 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C30. | ||||
18-11-2024 | 11:16 | 12:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
17-11-2024 | 11:17 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4. | ||||
16-11-2024 | 08:06 | 09:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C7 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B1. | ||||
15-11-2024 | 11:15 | 12:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24. | ||||
14-11-2024 | 11:23 | 12:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
13-11-2024 | 11:15 | 12:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B3. | ||||
12-11-2024 | 11:17 | 12:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4. | ||||
11-11-2024 | 11:16 | 12:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
10-11-2024 | 11:20 | 12:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
09-11-2024 | 08:04 | 09:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C21 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
08-11-2024 | 12:00 | 13:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B14. | ||||
07-11-2024 | 11:18 | 12:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7. | ||||
06-11-2024 | 11:16 | 12:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B16. | ||||
05-11-2024 | 11:14 | 12:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 14. | ||||
04-11-2024 | 11:56 | 13:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 4. | ||||
03-11-2024 | 12:07 | 13:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B9. | ||||
01-11-2024 | 11:20 | 12:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B8. | ||||
31-10-2024 | 10:35 | 11:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 12. | ||||
30-10-2024 | 11:20 | 12:50 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
29-10-2024 | 10:38 | 11:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 28. | ||||
28-10-2024 | 11:29 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4. | ||||
27-10-2024 | 11:17 | 12:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24. | ||||
26-10-2024 | 11:13 | 12:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
25-10-2024 | 11:22 | 13:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C29. | ||||
24-10-2024 | 11:42 | 13:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
23-10-2024 | 11:13 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24. | ||||
22-10-2024 | 11:15 | 12:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B9. |