Vlucht MQ3597
Vlucht MQ3597 uitgevoerd door is onderweg
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 16:52 17:00
De vlucht heeft inmiddels 33% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 38 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 14 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Chicago is hemelsbreed 1039 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Envoy Air. De terminal waar vlucht MQ3597 van vertrekt is 2. De gate is C16. Naast vlucht MQ3597 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I141, 1I646, AA1282, AA1460, AA1850, AA1899, AA2043 en AA2376.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 309 kilogram per persoon. Dit is 3.44 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht MQ3597
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 16:48 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2. | ||||
19-11-2024 | 17:12 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A. | ||||
18-11-2024 | 17:17 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
17-11-2024 | 17:15 | 18:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
16-11-2024 | 17:13 | 19:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A. | ||||
15-11-2024 | 17:14 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
14-11-2024 | 17:13 | 18:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A. | ||||
13-11-2024 | 17:18 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A. | ||||
12-11-2024 | 17:16 | 19:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
11-11-2024 | 17:12 | 19:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
10-11-2024 | 17:17 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2. | ||||
09-11-2024 | 17:13 | 18:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10B. | ||||
08-11-2024 | 17:14 | 18:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G5. | ||||
07-11-2024 | 17:11 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. |