Vlucht LH7885
Vlucht LH7885 uitgevoerd door Lufthansa is onderweg
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 16:42 16:51
De vlucht heeft inmiddels 45% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 23 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
LH7885 is een codeshared vlucht met UA1204 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 14 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Chicago is hemelsbreed 1039 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. De terminal waar vlucht LH7885 van vertrekt is 2. De gate is D17. Naast vlucht LH7885 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I141, 1I646, AA1282, AA1460, AA1850, AA1899, AA2043 en AA2376.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 309 kilogram per persoon. Dit is 3.44 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LH7885
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 16:42 | 18:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
19-11-2024 | 16:46 | 18:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C30. | ||||
18-11-2024 | 16:43 | 18:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
17-11-2024 | 16:41 | 18:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
16-11-2024 | 16:41 | 17:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. | ||||
15-11-2024 | 16:50 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B5. | ||||
14-11-2024 | 16:46 | 18:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
13-11-2024 | 16:45 | 18:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
12-11-2024 | 16:54 | 18:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B17. | ||||
11-11-2024 | 16:48 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31. | ||||
10-11-2024 | 16:43 | 17:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B6. | ||||
09-11-2024 | 17:07 | 18:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
08-11-2024 | 16:45 | 18:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
07-11-2024 | 17:01 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B8. | ||||
06-11-2024 | 16:44 | 18:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21. | ||||
05-11-2024 | 16:48 | 18:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
04-11-2024 | 16:47 | 18:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
03-11-2024 | 16:42 | 18:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7. | ||||
02-11-2024 | 16:43 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
01-11-2024 | 16:43 | 18:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
31-10-2024 | 16:47 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
30-10-2024 | 16:50 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
29-10-2024 | 16:43 | 17:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C9. | ||||
28-10-2024 | 16:46 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B3. | ||||
27-10-2024 | 16:45 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
26-10-2024 | 16:36 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10. | ||||
25-10-2024 | 16:36 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
24-10-2024 | 16:36 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
23-10-2024 | 16:38 | 18:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F6. | ||||
22-10-2024 | 16:42 | 18:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F12. |