Vlucht AS4311
Vlucht AS4311 uitgevoerd door Alaska Airlines is onderweg
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 16:52 17:00
De vlucht heeft inmiddels 29% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 43 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
AS4311 is een codeshared vlucht met MQ3597 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 14 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Chicago is hemelsbreed 1039 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Alaska Airlines. De terminal waar vlucht AS4311 van vertrekt is 2. De gate is C16. Naast vlucht AS4311 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I141, 1I646, AA1282, AA1460, AA1850, AA1899, AA2043 en AA2376.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 309 kilogram per persoon. Dit is 3.44 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AS4311
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-11-2024 | 17:17 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
17-11-2024 | 17:15 | 18:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
16-11-2024 | 17:13 | 19:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A. | ||||
15-11-2024 | 17:14 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
14-11-2024 | 17:13 | 18:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A. | ||||
11-11-2024 | 17:12 | 19:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
10-11-2024 | 17:17 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2. | ||||
09-11-2024 | 17:13 | 18:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10B. | ||||
08-11-2024 | 17:14 | 18:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G5. | ||||
07-11-2024 | 17:11 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
05-11-2024 | 10:05 | 11:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C21 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
26-10-2024 | 15:59 | 17:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L24. | ||||
25-10-2024 | 18:33 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
24-10-2024 | 17:40 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L21. | ||||
23-10-2024 | 17:44 | 19:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
22-10-2024 | 17:43 | 19:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A. | ||||
21-10-2024 | 17:58 | 20:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A. | ||||
20-10-2024 | 17:41 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
19-10-2024 | 15:58 | 17:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G12. | ||||
18-10-2024 | 17:47 | 19:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2. | ||||
17-10-2024 | 17:52 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G10. |