Vlucht G36330
Vlucht G36330 uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes is geland
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 12:34 12:38
G36330 is een codeshared vlucht met AA2386 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 1 uur en 20 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Miami is hemelsbreed 1130 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes. De terminal waar vlucht G36330 van vertrekt is 2. De gate is C21. Naast vlucht G36330 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I231, 1I798, 1I900, AA1088, AA1195, AA1198, AA1260 en AA1289.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 336 kilogram per persoon. Dit is 3.74 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht G36330
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 12:34 | 14:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C21 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D34. | ||||
20-11-2024 | 12:41 | 14:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D46. | ||||
19-11-2024 | 12:37 | 14:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D34. | ||||
18-11-2024 | 12:34 | 14:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E9. | ||||
17-11-2024 | 12:39 | 14:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D45. | ||||
16-11-2024 | 12:42 | 14:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C7 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D22. | ||||
15-11-2024 | 12:32 | 14:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D48. | ||||
14-11-2024 | 13:10 | 15:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C21 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D48. | ||||
13-11-2024 | 12:37 | 14:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D6. | ||||
12-11-2024 | 12:34 | 14:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D2. | ||||
11-11-2024 | 12:42 | 14:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D9. | ||||
10-11-2024 | 13:16 | 15:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D8. | ||||
09-11-2024 | 12:43 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D6. | ||||
08-11-2024 | 13:58 | 16:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D1. | ||||
07-11-2024 | 12:53 | 15:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D46. | ||||
06-11-2024 | 12:53 | 14:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D46. | ||||
05-11-2024 | 12:46 | 14:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D34. | ||||
06-10-2024 | 11:29 | 13:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
05-10-2024 | 19:46 | 21:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 uur en 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60B. | ||||
04-10-2024 | 11:22 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
03-10-2024 | 11:27 | 13:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60M. | ||||
02-10-2024 | 11:26 | 13:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D53. | ||||
01-10-2024 | 11:21 | 13:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D53. | ||||
30-09-2024 | 11:39 | 13:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60R. | ||||
29-09-2024 | 11:24 | 13:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60K. | ||||
28-09-2024 | 11:20 | 13:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60F. | ||||
27-09-2024 | 12:00 | 14:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60M. | ||||
26-09-2024 | 13:23 | 15:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 52 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60C. | ||||
25-09-2024 | 11:31 | 13:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D53. | ||||
24-09-2024 | 11:29 | 13:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D53. |