Vlucht G36161
Vlucht G36161 uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes is gepland
G36161 is een codeshared vlucht met AA1891 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 1 uur en 20 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Miami is hemelsbreed 1130 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes. De terminal waar vlucht G36161 van vertrekt is 2. De gate is C9. Naast vlucht G36161 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I231, 1I798, 1I900, AA1088, AA1195, AA1198, AA1260 en AA1289.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 336 kilogram per persoon. Dit is 3.74 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht G36161
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 19:33 | 21:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D44. | ||||
19-11-2024 | 19:24 | 21:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D15. | ||||
18-11-2024 | 19:51 | 21:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D39. | ||||
17-11-2024 | 19:27 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D12. | ||||
16-11-2024 | 19:30 | 21:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D8. | ||||
15-11-2024 | 19:35 | 21:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C7 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D38. | ||||
14-11-2024 | 19:49 | 21:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D4. | ||||
13-11-2024 | 19:28 | 21:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D36. | ||||
12-11-2024 | 19:30 | 21:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D47. | ||||
11-11-2024 | 19:28 | 21:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D1. | ||||
10-11-2024 | 20:10 | 22:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D6. | ||||
09-11-2024 | 19:30 | 21:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D1. | ||||
08-11-2024 | 19:44 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D39. | ||||
07-11-2024 | 20:20 | 22:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D49. | ||||
06-11-2024 | 19:29 | 21:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D10. | ||||
05-11-2024 | 19:39 | 21:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D9. | ||||
04-11-2024 | 19:16 | 21:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D38. | ||||
03-11-2024 | 16:54 | 18:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D24. | ||||
02-11-2024 | 18:58 | 20:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D2. | ||||
27-10-2024 | 16:56 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D10. | ||||
25-10-2024 | 18:01 | 20:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D39. | ||||
24-10-2024 | 17:17 | 19:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E11. | ||||
22-10-2024 | 16:48 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E11. | ||||
21-10-2024 | 17:05 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E6. | ||||
20-10-2024 | 17:39 | 19:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D32. | ||||
18-10-2024 | 16:55 | 19:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E11. | ||||
17-10-2024 | 16:53 | 19:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D12. | ||||
15-10-2024 | 17:00 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E9. | ||||
14-10-2024 | 16:54 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D45. | ||||
13-10-2024 | 16:51 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E7. |