Vlucht AM4145

Vlucht AM4145 uitgevoerd door Aeromexico is geland
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 07:05
Vlucht AM4145 heeft 1 uur en 5 minuten vertraging.
AM4145 is een codeshared vlucht met DL890 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 1 uur en 20 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Miami is hemelsbreed 1130 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aeroméxico. De terminal waar vlucht AM4145 van vertrekt is 2. De gate is D5. Naast vlucht AM4145 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I231, 1I798, 1I900, 9E4877, AA1088, AA1195, AA1198 en AA1260.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 336 kilogram per persoon. Dit is 3.74 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AM4145
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-02-2025 | 07:05 | 10:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
18-02-2025 | 07:16 | 09:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C22 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H8. | ||||
17-02-2025 | 06:53 | 09:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
16-02-2025 | 07:00 | 09:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
15-02-2025 | 07:02 | 08:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
14-02-2025 | 06:57 | 09:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
13-02-2025 | 06:59 | 09:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
12-02-2025 | 07:04 | 09:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H6. | ||||
11-02-2025 | 06:51 | 09:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
10-02-2025 | 07:05 | 09:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
09-02-2025 | 06:58 | 09:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C22 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
08-02-2025 | 07:00 | 09:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
07-02-2025 | 07:05 | 09:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
06-02-2025 | 06:59 | 09:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
05-02-2025 | 06:53 | 08:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
04-02-2025 | 06:55 | 08:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
03-02-2025 | 07:00 | 09:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
02-02-2025 | 06:58 | 09:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
01-02-2025 | 06:58 | 08:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C22 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
31-01-2025 | 06:59 | 09:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
30-01-2025 | 06:59 | 08:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
29-01-2025 | 06:54 | 09:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
28-01-2025 | 07:00 | 09:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
27-01-2025 | 07:00 | 09:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
26-01-2025 | 07:01 | 09:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
25-01-2025 | 06:57 | 09:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
24-01-2025 | 06:58 | 09:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
23-01-2025 | 07:34 | 10:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
22-01-2025 | 09:52 | 12:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
21-01-2025 | 06:53 | 09:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C22 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. |