Vlucht AA1891
Vlucht AA1891 uitgevoerd door American Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 1 uur en 20 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Miami is hemelsbreed 1130 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA1891 van vertrekt is 2. De gate is C9. Naast vlucht AA1891 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I231, 1I798, 1I900, AA1088, AA1195, AA1198, AA1260 en AA1289.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 336 kilogram per persoon. Dit is 3.74 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA1891
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 19:33 | 21:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D44. | ||||
19-11-2024 | 19:24 | 21:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D15. | ||||
18-11-2024 | 19:51 | 21:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D39. | ||||
17-11-2024 | 19:27 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D12. | ||||
16-11-2024 | 19:30 | 21:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D8. | ||||
15-11-2024 | 19:35 | 21:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C7 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D38. | ||||
14-11-2024 | 19:49 | 21:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D4. | ||||
13-11-2024 | 19:28 | 21:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D36. | ||||
12-11-2024 | 19:30 | 21:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D47. | ||||
11-11-2024 | 19:28 | 21:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D1. | ||||
10-11-2024 | 20:10 | 22:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D6. | ||||
09-11-2024 | 19:30 | 21:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D1. | ||||
08-11-2024 | 19:44 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D39. | ||||
07-11-2024 | 20:20 | 22:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D49. | ||||
06-11-2024 | 19:29 | 21:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D10. | ||||
05-11-2024 | 19:39 | 21:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D9. | ||||
04-11-2024 | 19:16 | 21:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D38. | ||||
03-11-2024 | 16:54 | 18:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D24. | ||||
02-11-2024 | 18:58 | 20:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D2. | ||||
01-11-2024 | 16:55 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E9. | ||||
31-10-2024 | 17:01 | 19:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D7. | ||||
30-10-2024 | 17:00 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D41. | ||||
29-10-2024 | 16:51 | 18:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D11. | ||||
28-10-2024 | 16:45 | 18:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E9. | ||||
27-10-2024 | 16:56 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D10. | ||||
26-10-2024 | 18:25 | 20:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D51. | ||||
25-10-2024 | 18:01 | 20:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D39. | ||||
24-10-2024 | 17:17 | 19:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E11. | ||||
23-10-2024 | 16:52 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E20. | ||||
22-10-2024 | 16:48 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E11. |