Vlucht AZ3088
Vlucht AZ3088 uitgevoerd door ITA Airways is onderweg
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 11:38 11:40
De vlucht heeft inmiddels 52% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 52 minuten arriveert op de luchthaven in New York. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
AZ3088 is een codeshared vlucht met 9E5009 uitgevoerd door Endeavor Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar New York is hemelsbreed 686 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door ITA Airways. De terminal waar vlucht AZ3088 van vertrekt is 2. De gate is D6. Naast vlucht AZ3088 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I335, 9E4631, 9E4642, 9E4787, 9E4828, 9E4837, 9E4842 en 9E4863.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 204 kilogram per persoon. Dit is 2.27 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AZ3088
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 11:37 | 13:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
22-11-2024 | 12:06 | 13:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
21-11-2024 | 11:38 | 13:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
20-11-2024 | 11:30 | 13:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
19-11-2024 | 11:32 | 13:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
18-11-2024 | 11:36 | 13:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
17-11-2024 | 11:37 | 13:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B42. | ||||
16-11-2024 | 11:31 | 13:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A14. | ||||
15-11-2024 | 11:36 | 13:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A14. | ||||
14-11-2024 | 11:38 | 13:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
13-11-2024 | 11:39 | 13:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A11. | ||||
12-11-2024 | 11:34 | 13:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
11-11-2024 | 11:33 | 13:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
10-11-2024 | 11:13 | 12:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
09-11-2024 | 10:59 | 12:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A11. | ||||
08-11-2024 | 11:09 | 13:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
07-11-2024 | 11:15 | 12:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A11. | ||||
06-11-2024 | 11:09 | 13:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A11. | ||||
05-11-2024 | 11:21 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A11. | ||||
04-11-2024 | 11:12 | 12:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
03-11-2024 | 11:13 | 12:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B42. | ||||
02-11-2024 | 11:00 | 12:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
01-11-2024 | 11:17 | 12:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
31-10-2024 | 11:06 | 12:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A11. | ||||
30-10-2024 | 11:14 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B55. | ||||
29-10-2024 | 11:21 | 12:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
28-10-2024 | 11:10 | 12:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
27-10-2024 | 11:08 | 12:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
26-10-2024 | 11:01 | 12:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
25-10-2024 | 11:10 | 12:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B53. |